Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011

ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ - ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ!


μια βόλτα πρώτα εδώ να μάθετε το τι το πώς και το γιατί και μετά βούρ για

http://nefeliwalkingundercover.bandcamp.com/

και καλή ακρόαση!!!!

Καλή επιτυχία Νεφέλη!

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΘΗΝΩΝ



ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗ
ΛΑΜΙΑ
ΧΑΙΝΤΕΛ, ΤΣΑΪΚΟΦΣΚΥ,
ΜΠΕΤΟΒΕΝ
ΠΑΡ. 14 ΟΚΤ. 21:00
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΛΑΜΙΑΣ
ΓΚΕΟΡΓΚ
ΦΡΗΝΤΡΙΧ ΧΑΙΝΤΕΛ
Μουσική των Νερών,
(αποσπάσματα από
την 1η και 2η Σουίτα)
ΠΙΟΤΡ ΙΛΙΤΣ
ΤΣΑΪΚΟΦΣΚΥ
Παραλλαγές Ροκοκό,
για βιολοντσέλο και
ορχήστρα, έργο 33
ΛΟΥΝΤΒΙΧ
ΒΑΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ
Συμφωνία αρ.4
σε σι ύφεση μείζονα,
έργο 60
ΣΟΛΙΣΤ
Τιμόθεος Πετρίν,
βιολοντσέλο
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Βασίλης Χριστόπουλος

..........................................................................................................................




ΓΚΑΛΑ ΟΠΕΡΑΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟΝΑΣ
ΚΑΟΥΦΜΑΝ
«Ένας από τους
μεγαλύτερους
τενόρους των
ημερών μας
ερμηνεύει άριες
από τον ιταλικό
βερισμό...»
Οι φωνητικές και ερμηνευτικές του επιδόσεις
του επιτρέπουν να υπηρετεί ένα ασυνήθιστα
ευρύ ρεπερτόριο (όπερα, συναυλιακές εμφανί-
σεις, ρεσιτάλ). Ο διάσημος Γερμανός τενόρος
είναι περιζήτητος στις μεγαλύτερες αίθουσες
του κόσμου και έχει ερμηνεύσει σημαντικούς
ρόλους δίπλα σε μεγάλες φωνές όπως η Α.
Γκεοργκίου και η Α. Νετρέμπκο. Συνεργάζεται με
αρχιμουσικούς όπως ο Παππάνο, ο Μπίτσκοφ,
ο Μπάρενμποϊμ, ο Γκέργκιεφ, ο Ντουνταμέλ, ο
Τήλεμαν, ο Ρατλ κ.ά. Πολύ σημαντική περίοδος
στην καριέρα του, που καθόρισε και τη μετέ-
πειτα πορεία του, ήταν τα χρόνια της στενής
συνεργασίας του με την Όπερα της Ζυρίχης,
μία συνεργασία που ξεκίνησε το 2001. Το πρώτο
σόλο άλμπουμ του Γιόνας Κάουφμαν με τίτλο
≪Romantic Arias≫ έγινε αμέσως μπεστ σέλλερ
(Decca), ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε ο δίσκος
με τίτλο ≪Verismo Arias≫ που ηχογράφησε με την
Ορχήστρα Santa Cecilia υπό τον Α. Παππάνο.
Ανατύπωση από το πρόγραμμα του Ο.Μ.Μ.Α.
(Σεπτέμβριος–Δεκέμβριος 2011)

ΠΕΜ. 20 ΟΚΤ. 20:30
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΑΘΗΝΩΝ
Αίθουσα Χρήστος
Λαμπράκης
Έργα των:
ΜΑΣΚΑΝΙ
ΠΟΝΚΙΕΛΙ
ΤΣΙΛΕΑ
ΛΕΟΝΚΑΒΑΛΟ
ΤΖΙΟΡΝΤΑΝΟ
κ.ά.
ΣΟΛΙΣΤ
Γιόνας Κάουφμαν,
τενόρος
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Γιόχεν Ρήντερ
Παραγωγή
Ο.Μ.Μ.Α.

........................................................................................................................................




Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΙΑΧΗ
ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΚΥΚΛΟΣ «ΘΥΣΙΑ»
«Το συμφωνικό
μεγαλείο του
κορυφαίου συμ-
φωνιστή φτάνει
στο απόγειό του»
Ο αρχιμουσικός Μίλτος Λογιάδης και ο πιανί-
στας Τάσος Πάππας ενώνουν τις ερμηνευτικές
τους δυνάμεις σε ένα πρόγραμμα υψηλών
απαιτήσεων και αδιάλειπτης έντασης.
Τα τραγικά γεγονότα του Β’ Παγκοσμίου
Πολέμου δεν θα μπορούσαν να μην αφήσουν
το στίγμα τους στην μουσική δημιουργία.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η κολοσσιαία
Έβδομη Συμφωνία του Σοστακόβιτς, επονο-
μαζόμενη ≪του Λένινγκραντ≫, στην οποία το
συμφωνικό μεγαλείο του κορυφαίου συμφω-
νιστή φτάνει στο απόγειό του και ≪στρατεύε-
ται≫ όχι μόνο για να περιγράψει την φρίκη του
πολέμου, τον ευτελισμό της ανθρώπινης ζωής
και αξιοπρέπειας αλλά και για να υμνήσει την
αυτοθυσία του ανώνυμου στρατιώτη ή πολίτη.
Ο μεγαλύτερος συνθέτης της Αρμενίας, Αράμ
Χατσατουριάν, πρόβαλε με το έργο του το μου-
σικό χρώμα της πατρίδας του στο παγκόσμιο
κοινό. Στο διάσημο κοντσέρτο για πιάνο, πιάνο
και ορχήστρα τραγουδούν από κοινού τις λύπες
και τις χαρές ενός λαού, χορεύουν μαζί του με
ανυπόκριτο πάθος και μας θυμίζουν πως το βαθιά
εθνικό είναι συγχρόνως βαθιά πανανθρώπινο.
ΚΥΚΛΟΣ ≪ΘΥΣΙΑ≫
Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΘΥΣΙΑ

ΠΑΡ. 28 ΟΚΤ. 20:30
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΑΘΗΝΩΝ
Αίθουσα Χρήστος
Λαμπράκης
ΑΡΑΜ ΧΑΤΣΑΤΟΥΡΙΑΝ
Κοντσέρτο για πιάνο
και ορχήστρα
ΝΤΜΙΤΡΙ
ΣΟΣΤΑΚΟΒΙΤΣ
Συμφωνία αρ.7 σε
ντο μείζονα, έργο 60
≪του Λένινγκραντ≫
ΣΟΛΙΣΤ
Αναστάσιος Πάππας,
πιάνο
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Μίλτος Λογιάδης

Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Λαμπρή επανεκκίνηση για την ΚΟΑ!

δια της πένας του Γιάννη Σβώλου, στην σημερινή Ελευθεροτυπία!



Φούσκωσα σαν γάλος διαβάζοντας σήμερα την κριτική του Γιάννη Σβώλου στην Ελευθεροτυπία.

Επιτέλους, ανεβήκαμε στη σκηνή με ψηλά το κεφάλι και φύγαμε από κει μετά το τέλος της συναυλίας με το κεφάλι ακόμη ψηλότερα.
Κάτι καλό συμβαίνει στην ΚΟΑ και το κυριότερο, ο κόσμος το καταλαβαίνει.
Φάνηκε ήδη στην εκτέλεση της συμφωνίας Μάλερ στο Ηρώδειο το καλοκαίρι, φάνηκε στην πολύ πετυχημένη περιοδεία μας στην Αυστρία, φάνηκε στις συναυλίες μας στην επαρχία.

Νέα πνοή, άλλο επίπεδο.
Διευθυντής και μουσικοί μαζί στον ίδιο στόχο, στον ίδιο αγώνα.
Αίθουσα γεμάτη με εισιτήρια και όχι με εκατοντάδες προσκλήσεων.
Πρόβες επαρκείς, με κλίμα όμορφο κι ας μας καταρρακώνει η εποχή.
Καλλιτεχνικό επίπεδο, επιτέλους αντάξιο του δυναμικού της ορχήστρας.

Μόνη μου αγωνία, αν η κρίση θα μας αφήσει να σηκώσουμε κεφάλι,
αν οι περιστάσεις και τα άδεια ταμεία θα μας αφήσουν να δείξουμε, τι μπορούμε να κάνουμε,
αν ο διευθυντής μας θα καταφέρει να υλοποιήσει τον προγραμματισμό του χωρίς χρήματα....


Κύριε Υπουργέ Πολιτισμού
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών έμεινε ανοιχτή σε όλη τη διάρκεια της κατοχής, αλλά τότε ο κατακτητής ήθελε να δείξει πολιτισμό και την στήριξε.
Ίσως αυτή να είναι και η μόνη μας διαφορά από τις τότε συνθήκες...
Ανήμερα της κηδείας του Κωστή Παλαμά, 28 Φεβρουαρίου του 1943 η ΚΟΑ έδινε την πρώτη της συναυλία σαν Κρατική Ορχήστρα στο κατάμεστο Ολύμπια υπό την διεύθυνση του Μανόλη Καλομοίρη!
Την ΚΟΑ την έκλεισε μόνο η χούντα ...

Ελπίζω και εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τώρα που κάτι καλό γίνεται στην πρώτη τη τάξει ορχήστρα της χώρας, στην Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, τώρα που μπορούμε να κοιτάμε τις άλλες ευρωπαϊκές ορχήστρες κατάματα, να μην μας κλείσετε, να μην μας αφήσετε να κλείσουμε από έλλειψη πόρων.
 Ίσως θα μπορούσατε από κάπου αλλού να εξοικονομήσετε πόρους και να καλύψετε  τουλάχιστον την μισθοδοσία των 9 διοικητικών μας υπαλλήλων!!!!

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011