Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΞΩΤΙΚΟ

 
ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΞΩΤΙΚΟ
 

ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ
 


ΠΟΥ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ Η ΕΡΜΗ;
 
 


 
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΝΤΑΩΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 
ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΦΕΓΓΑΡΟΛΟΥΣΤΑ MAGIC SECONDS ΤΟΥ
 

 
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΩ
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΓΜΕΣ
 


ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ
 
 

 
ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΒΟΛΤΕΣ
 

 
ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ
 


 
ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ
 
 



ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΕΥΒΟΪΚΟΥ
 



ΣΤΙΓΜΕΣ ΗΡΕΜΙΑΣ
 



ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ
 



ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ
 



ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΆΛΑΣΣΑ
 



ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
 



ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ
 



ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ
 


 
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

 
ΣΤΟ ΞΩΤΙΚΟ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
 

16 σχόλια:

Thalassenia είπε...

Θα λιώσει στο κλάμα και πολύ θα το χαρώ:)

Του αξίζει!!!
Ονειρικές στιγμές.

....μας έλειψες:)

ξωτικό είπε...

Αχ μωρέ φιλενάδα
τι ξεκίνημα του Μήνα είναι τούτο!!!
Μάλλον έχεις αποκτήσει μαγικές ικανότητες μου φαίνεται ,δεν εξηγείται πως μου το έκανες αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ την στιγμή που έπρεπε.....
ή... μπορεί απλώς να αγαπιόμαστε πολύ που είναι και το μόνο αληθινό μαγικό ......

(είπα να σου πώ πόσο πολύ μου άρεσε η 2η αλλά κατεβαίνοντας ζορίστηκα πολύ να διαλέξω ποιά θα πάρω τελικά )

Πόσο με στύλωσες να'ξερες......
Τι πλάσμα κι εσύ..........
Μα πόσο τυχερή είμαι !!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Τα ξημερώματα νιώθεις όλη τη ευτυχία της ζωής που ξεκινά άλλη μια μέρα.. :)

H.Constantinos είπε...

Πολύ ατμόσφαιρα οι βόλτες σας, και του αρέσουν του Ξωτικού οι ατμόσφαιρες, είναι πασιφανές αυτό!

α Κενταύρου είπε...

Προσπαθώ να μαντέψω που απολάμβανες τη γαλήνη της ήρεμεης θάλασσας.Υποθέτω Άγιος Κωνσταντίνος.Ο Ευβοικός κλειστός σαν λίμνη.Καλό μήνα.Βλέποντας την προηγούμενη ανάρτηση ,η περίοδος από δω και πέρα θα είναι δύσκολη για το πολιτισμό.

dodo είπε...

Γαλήνια νερά- τα χρειαζόμαστε...

55fm είπε...

Αυτά είναι τα όμορφα της ζωής!Νέλλη μου τρυφερή,καλό μήνα!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Καλά της έκανες!
Έπιασες τη φύση πάνω στην ώρα που τα ξωτικά αρχίζουν τα πρώτα τεντώματα ύστερα από τις νυχτερινές τους σκανταλιές :)

Εξαιρετικές όλες οι φωτογραφίες. Η καθεμία μοιάζει με ζωγραφικό πίνακα!
Καλή επιστροφή, Νέλλη!

ξωτικό είπε...

Άστοκαλό σου ακόμα προσπαθώ να διαλέξω :))
κάθε φορά μου ταιριάζει και άλλη .....
βρέ βάσανα πού'χει η αγάπη .

ANAZHTHΣH είπε...

όλες χάδια ψυχής...
λες κι έκανα διαλογισμό...

να είσαι καλά

καλή δύναμη...

kariatida62 είπε...

Mόνο ανατολές ταιριάζουν στο Ξωτικό μας!
Μόνο η ελπίδα των ανατολών!!!

Άιναφετς είπε...

Θα σκάσει το Ξωτικό...γιατί οι φωτογραφίες σου ΣΚΊΖΟΥΝ! χαχα!
Μερικές μοιάζουν με ακουαρέλες, άλλες πάλι έχουν κάτι το νοσταλγικά μελαγχολικό!
Καλό υπομονετικό Φθινόπωρο!

ΑΦιλάκια τρυφερή μου Νέλλη!

Poet είπε...

Στην περίπτωση αυτή και οι καλές προθέσεις θα έφταναν. Έρχεται όμως και το ωραίο αποτέλεσμα και συγκινείται το ξωτικό. Μαζί κι εμείς γιατί ... μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.

Καλό γλυκό φθινόπωρο, Νέλλη.

k είπε...

χαμόγελο

Άστρια είπε...

Ό,τι και ν' αφιερώσει κανείς στο ξωτικό θα είναι λίγο. Ιδιαίτερα πόσο σου δείχνει Νέλλη, πιστή φίλη σου πάντα, την αγάπη της με τόσους τρόπους.
Όλες οι φωτογραφίες ξεχωριστές αλλά εκείνη η σειρά 7,8,9,10 έχει κάτι από το φως της γυαλάδας του μεταξιού. Τόσο ταιριαστός χώρος για ξωτικά:)

Καλό βράδυ.

Margo είπε...

Πανέμορφες στιγμές κράτησες με το φακό σου Νέλλη μου, τις αξίζει το ξωτικό μας.
Εύχομαι να είσαι καλά!