Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

ΑΣΠΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ


Στην μαυρίλα των καιρών, ειδικά στον χώρο του πολιτισμού, αντιπαραθέτουμε την αισιοδοξία, που αναβλύζει από τα μάτια των παιδιών, που σπουδάζουν μουσική, αισιοδοξώντας ότι, όταν θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, θα υπάρχουν ακόμη ορχήστρες!!!!

 
 
Από την τελική συναυλία του Μουσικού Εργαστηρίου για χάλκινα πνευστά
του συνόλου Χάλκινων Πνευστών της ΚΟΑ METALLON,
που συνδιοργάνωσαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών,
στην αίθουσα Χρ. Λαμπράκη, την Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013,
η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και το Ωδείο Φίλιππος Νάκας,
το οποίο υπήρξε και συνδιοργανωτής του σεμιναρίου.
Στην συναυλία συνέπραξε και η Παιδική Ορχήστρα Φίλιππος Νάκας με εκκολαπτόμενους μουσικούς από 5 έως 15 ετών

απολαύστε τους!!!!!




Κι ας φροντίσουμε να μην καταστρέψουμε το μέλλον τους!


 
 
 

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΩΝ

Από αυτή τη λίστα θα απουσιάζουμε πια;

(αντιγραφή από Wikipedia)

 

List of radio orchestras

From Wikipedia, the free encyclopedia
           

European radio orchestras[edit]

Albania[edit]

Andorra[edit]

Armenia[edit]

Austria[edit]

Azerbaijan[edit]

Belarus[edit]

Belgium[edit]

Bosnia and Herzegovina[edit]

Bulgaria[edit]

Croatia[edit]

Cyprus[edit]

Czech Republic[edit]

Denmark[edit]

Estonia[edit]

Finland[edit]

France[edit]

Georgia[edit]

Germany[edit]

Greece[edit]

Hungary[edit]

Iceland[edit]

Republic of Ireland[edit]

Latvia[edit]

Liechtenstein[edit]

Lithuania[edit]

Luxembourg[edit]

Republic of Macedonia[edit]

Malta[edit]

Montenegro[edit]

The Netherlands[edit]

Norway[edit]

Poland[edit]

Portugal[edit]

Romania[edit]

Russia[edit]

San Marino[edit]

Serbia[edit]

Slovakia[edit]

Slovenia[edit]

Spain[edit]

Sweden[edit]

Switzerland[edit]

Turkey[edit]

Conductor: Neşet Ruacan Producer: Caner Beklim

United Kingdom[edit]

Ukraine[edit]

Vatican City[edit]

Radio orchestras on other continents[edit]

Defunct radio orchestras[edit]


The following 50 pages are in this category, out of 50 total. This list may not reflect recent changes (learn more).

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 ΩΡΑ 21:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ

ΜΟΥΣΙΚΗ

Από τις αρχαιότερες τέχνες
Τρόπος έκφρασης των ανθρωπίνων συναισθημάτων
Μέσο επιρροής και διαμόρφωσης χαρακτήρα
Μέσο θεραπευτικό ακόμη και σε βαρύτατες ασθένειες
Αναλγητικό στον ψυχικό και σωματικό πόνο
Σύντροφος στη μοναξιά και στην παρέα, στην λύπη και τη χαρά


ΜΟΥΣΙΚΟΙ

Άνθρωποι που την υπηρετούν, με μεράκι, με πάθος, με μια σχεδόν ερωτική σχέση, μια σχέση εξάρτησης

ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ

Οι ναοί όπου οι μουσικοί εξασκούν την τέχνη τους

ΩΔΕΙΑ

Ο τόπος όπου η Τέχνη περνάει από γενιά σε γενιά

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο τυφώνας που σαρώνει τα πάντα

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΝΕΚΡΟΙ

Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ
Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
Χορωδία της ΕΡΤ
Κρατικό Ωδείο Βορείου Ελλάδος
Ορχήστρα των Χρωμάτων


ΕΜΕΙΣ

Ρομαντικοί οδοιπόροι μιας πορείας, που πιστεύουμε πως οδηγεί στο Φως!

Παλεύουμε να σκαρώσουμε νέους μουσικούς για να διαιωνιστεί το είδος, που θα τελεί σε λίγο υπό εξαφάνιση.

Αγωνιζόμαστε να κρατήσουμε το ηθικό μας ψηλά

Αντλούμε δύναμη  από τα παιδικά μάτια και την επιστρέφουμε στις παιδικές ψυχές μέσα από δρώμενα, που οδηγούν σε ένα πιο αισιόδοξο μέλλον, γιατί θέλουμε να είμαστε εκεί. Να είναι εκεί παρούσα η μουσική

Μέσα στην δίνη αυτή των ημερών, ανάβουμε ένα φωτάκι

ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 και ώρα 21:00

στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

στην αίθουσα Χρ. Λαμπράκης

ανεβάζοντας επί σκηνής αυτούς που είναι το μέλλον μας:

Παιδιά και έφηβους σπουδαστές του Μουσικού Εργαστηρίου για Χάλκινα Πνευστά,
που οργάνωσε το σύνολο χαλκίνων πνευστών
της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών
METALLON
χέρι- χέρι με την Παιδική Ορχήστρα Φίλιππος Νάκας

γιατί προσδοκούμε ένα καλύτερο μέλλον για την χώρα αλλά και για τον κλάδο μας.

Μια γιορτή μουσικής από μικρούς και μεγάλους καλλιτέχνες, για μικρούς και μεγάλους ακροατές.

Μαζί οι χάλκινοι πνευστοί της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με το METALLON

και η Σοπράνο Βάσια Ζαχαροπούλου

παρουσιάζει η Νεφέλη Λιούτα.

Όλες οι ηλικίες επί σκηνής. Από 5 έως 50 ετών!
Γιατί όλον τον χρόνο μελετούσαμε μαζί και αυτό το μαζί μας έκανε λίγο καλύτερους...

Γενική Είσοδος 3 ευρώ

οι φωτογραφίες από τις πρόβες μας














Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ

Με ξεπερνούν τα δάκρυα των συναδέλφων μου

από την

Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα

της ΕΡΤ

και την Χορωδία της

την στιγμή που εκτελούσαν χθες

το ΡΕΜΒΙΕΜ των ζωών τους

στην τελευταία ίσως συναυλία στην

ιστορία των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ

Είναι κι αυτοί διεθφαρμένοι κύριε

Πρωθυπουργέ;






Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ --- ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

ΠΡΟΣ info@primeminister.gr,  pressoffice@primeminister.gr

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ

συγχωρέστε με που παίρνω το θάρρος να σας γράψω επιστολή, εγώ μια απλή πολίτης, αλλά
άκουσα την ομιλία σας γύρω στις 10 φορές μέχρι τώρα από το κρατικό κανάλι, που συνεχίζει να εκπέμπει και την άκουσα με μεγάλη προσοχή, σας διαβεβαιώνω!
Νιώθω την ανάγκη να σας πω, ότι εμείς στην οικογένειά μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια βλέπαμε μόνο τα κρατικά κανάλια, διότι είχαν τις καλύτερες και αντικειμενικότερες ειδήσεις, υψηλό επίπεδο συζήτησης σε όλες τις ενημερωτικές εκπομπές, θαυμάσια ντοκιμαντέρ, ποιοτικές σειρές, εκπληκτικές εκπομπές πολιτιστικού περιεχομένου. Ακούγαμε μόνο κρατικό ραδιόφωνο, τρίτο πρόγραμμα, δεύτερο πρόγραμμα, KOSMO
Τώρα το ραδιόφωνο παραμένει βουβό και ο δέκτης της τηλεόρασης είναι μόνιμα συντονισμένος σε συχνότητες που αναμεταδίδουν, ό.τι εκπέμπει ακόμη η ΕΡΤ. Αν μας το στερήσετε και αυτό, ο δέκτης δεν θα ξανανοίξει.
Ειλικρινά νιώθω θαυμασμό για τους ανθρώπους, που από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκαν άνεργοι, αλλά με τόση αξιοπρέπεια συνεχίζουν την ενημέρωση του κόσμου κρατώντας ακόμη πολύ ψηλά τον πήχη και προσφέροντας μαθήματα ήθους και αξιοπρέπειας με τον πιο ανθρώπινο τρόπο.
Είναι άδικο να στέλνετε όλους αυτούς τους ανθρώπους στα σπίτια τους με τη ρετσινιά του λαμόγιου, του ανήθικου, του διεφθαρμένου. Είναι πολύ βαριά προσβολή για όλους αυτούς τους ανθρώπους, επώνυμους και ανώνυμους που υπηρετούσαν την κρατική ραδιοτηλεόραση.
Όσο δε για την ποιότητα και την ακροαματικότητα, στη χώρα μας τουλάχιστον είναι μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα και μάλλον το λάθος κριτήριο για λήψη τέτοιων σοβαρών αποφάσεων.
Εμείς προτιμούμε την ποιότητα και αυτή τη στιγμή μας τη στερείτε με τον πιο άδικο τρόπο.
Όλες αυτές τις ημέρες  πηγαίνουμε στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και όλοι θαυμάζουμε την τάξη και την καθαριότητα του χώρου. Βλέπουμε νέα παιδιά και γεμίζουμε αισιοδοξία που η νεολαία μας αναγνωρίζει την ποιότητα και την αποζητά.
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ, στο σπίτι μας ο ένας εκ των δυο που εργαζόταν στον ιδιωτικό τομέα είναι άνεργος και προφανώς σε λίγο και ό άλλος που εργάζεται στον δημόσιο τομέα θα είναι επίσης άνεργος.
Πώς θα πληρώνουμε τους φόρους για να σώσουμε τη χώρα;
Απευθύνω έκκληση, κύριε Πρωθυπουργέ, να ανακαλέσετε την πράξη νομοθετικού περιεχομένου και να ανοίξετε άμεσα την ΕΡΤ αλλά και να βάλετε φρένο στην παραγωγή ανέργων.
Κάποτε είχα διαβάσει το βιβλίο του Δημήτρη Δημητριάδη "πεθαίνω σαν χώρα" και με είχε συγκλονίσει, είχα όμως την αίσθηση, ότι ήταν απλά ένα τραγικό σενάριο. Σήμερα όμως είναι η σκληρή πραγματικότητα, κύριε Πρωθυπουργέ, διότι πεθαίνουμε σαν χώρα...

Με τιμή
Μια απλή πολίτης, που δεν βλέπει τα τούρκικα σήριαλ, αλλά προτιμούσε τον Εξάντα, το Σημείο Αρτ την πρωινή εκπομπή με τον Κώστα Αρβανίτη, την μουσική του KOSMOS, το τρίτο πρόγραμμα...

ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013

ΩΡΑ 19:00

ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ

ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥΣ

ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΤΗΣ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ





ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ...


Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΧ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΧ ΜΕ 4 +4 + 6 ΧΟΡΔΕΣ

 
Πως διασκέδαζε ο ο Johann Sebastian Bach με την οικογένειά του;

 
Πώς συνδύασε την κιθάρα με το βιολί ο Niccolo Paganini;

 
Τι χόρευαν στην Κεντρική Ευρώπη;
 
Ποιος είναι ο δημοφιλέστερος χορός της Λατινικής Αμερικής;

 
Πώς "γράφουν ιστορία οι παρέες" με κιθάρες και βιολιά;
 


 
Αυτή είναι η ιστορία που με νότες θα μας πουν τρεις μουσικοί που παίζουν και τραγουδούν, την Δευτέρα 22 Απριλίου 2013 και ώρα 20:30 στην αίθουσα συναυλιών Φίλιππος Νάκας, Ιπποκράτους 41


 
Μια ιδέα που ξεκίνησε από ένα μουσικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, για το πώς συνδυάζεται ένα κλασσικό όργανο, το βιολί με ένα πιο δημοφιλές και λαϊκό την κιθάρα, κάποτε και τώρα και θέλοντας να δείξουν ότι τα όρια ανάμεσα στις εποχές και τα είδη της μουσικής είναι συχνά συμβατικά, αισιοδοξούν να γεφυρώσουν τα χάσματα και να προσφέρουν μια γοητευτική μουσική βραδιά

 
Ένα πρόγραμμα που ξεκινά από την Air του Johann Sebastian Bach, διατρέχει τoυς αιώνες και τις ηπείρους και φτάνει στον Σεβάχ του δικού μας Μάνου Λοΐζου.

 
Είσοδος: 10 και 5 ευρώ
 
 

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Τα 70χρονα της ΚΟΑ μια ημέρα μετά και η Ημέρα της Γυναίκας μια ημέρα νωρίτερα!

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1943
Ημέρα της κηδείας του Κωστή Παλαμά
Αλλά και η εναρκτήρια συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με συμφωνικά έργα Ελλήνων Συνθετών!
Συναυλία σε μια κατάμεστη αίθουσα που μετατρέπεται σε πανηγυρικό ελευθερίας!
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών είναι η εξέλιξη της Συμφωνικής Ορχήστρας του Ωδείου Αθηνών και στην ουσία μετρά 130 χρόνια ζωής.
Όμως έγινε Κρατική, μέσα στην κατοχή και με την βοήθεια ή μάλλον την παρότρυνση των κατακτητών...
Και σήμερα, 70 χρονια μετά, θα έπρεπε να σβύνουμε κεράκια και να νιώθουμε περήφανοι για την μακροβιότητα των ορχηστρών μας, αλλά τι ειρωνεία, σήμερα, το 2013 και υπό την κατοχή της τρόικα, βλέπουν το φως της δημοσιότητας σενάρια περίεργα περί ενοποιήσεων, καταργήσεων, ΝΠΙΔ κλπ κλπ Καταστροφικά σενάρια για τον πολιτισμό μας...
Αποκρατικοποιήσεις;
Ιδιωτικοποιήσεις;
Εταιριοποιήσεις;
Η τέχνη προϊόν πλουτισμού;
Η τέχνη για τους λίγους;
Αν η τέχνη είναι ο δρόμος που βρίσκει διέξοδο ο ανθρώπινος πόνος, η χαρά, η λύπη, το ερωτικό συναίσθημα, πολιτισμός δεν είναι η τροφή του ανθρώπινου νου;
Μουσική δεν είναι η αρχέγονη γλώσσα του ανθρώπου;
Δεν είναι η τέχνη που θεραπεύει, η τέχνη που εκπαιδεύει, η τέχνη που κάνει τη σιωπή να ηχεί πιο όμορφα;
Μα ο πολιτισμός δεν είναι κοινωνικό αγαθό; Μετριέται σε ευρώ;
Να αποκρατικοποιήσουμε τις τρεις κρατικές μας ορχήστρες;
Να τις αναθέσουμε σε ιδιώτες;
Σε χορηγούς;
Να περιμένουμε αγωνιωδώς τις όποιες επιχορηγήσεις;
Σαν το Ωδείο Αθηνών; Που ακόμη χρωστάει μισθούς από το 2010; Και τις αποζημιώσεις των απολυθέντων;
Η σαν το Μέγαρο;
Η σαν την Ορχήστρα των Χρωμάτων;
Η σαν την Καμεράτα;
ΝΠΙΔ που θα έπρεπε να ευημερούν κάτω από τις προστατευτικές φτερούγες του κράτους,  όμως αργοπεθαίνουν μέρα με την ημέρα, γιατί οι χορηγοί εξαφανίζονται,  αφού δεν έχουν πια φοροελαφρύνσεις και μοναδική τροφή είναι οι κρατικές επιχορηγήσεις που φθίνουν συνεχώς, συνεχώς, συνεχώς....
Και οι μουσικοί να αγωνιούν πια για την επιβίωσή τους...
Αυτό αλήθεια θέλουμε για τις κρατικές μας ορχήστρες;
Μπουλούκια πεινασμένων μουσικών; Που θα παίζουν τα πάντα για ένα κομμάτι ψωμί;
Ή μήπως θέλουμε να τις σβήσουμε από τον χάρτη του Ελληνικού Πολιτισμού;
Γιατί εκεί θα καταλήξουν, αν τις αφήσουμε στα χέρια διευθυνόντων συμβούλων και διοικητικών συμβουλίων τεχνοκρατών,  χωρίς την κρατική αρωγή, χωρίς την ασπίδα του Κράτους και με ανύπαρκτους χορηγούς
Ένδεκα Κρατικές Ορχήστρες έχει η Δανία
Ούτε ξέρω πόσες έχει η Γερμανία...
Και να μην πω για την γείτονα Τουρκία με τις τέσσερις όπερες και τους εθνικούς σολίστες
Αλήθεια με τι κίνητρα θα σπουδάζουν πλέον τα παιδιά μουσική, όταν σήμερα ύψιστος στόχος είναι η είσοδος σε μια Κρατική Ορχήστρα; Τι θα πούμε στα παιδιά αυτά, που μετά τα 12-15χρόνια επίπονων και ακριβοπληρωμένων σπουδών στην Ελλάδα φεύγουν στο εξωτερικό για να γίνουν καλύτεροι και να επιστρέψουν με το όνειρο να πετύχουν σε διαγωνισμό της ΚΟΑ ή της ΚΟΘ ή της ΟΛΣ;
Ποιός Πρωθυπουργός, ποιός Υπουργός, ποιός Γενικός Γραμματέας, ποιός Πρόεδρος, ποιός Διευθυντής, ποιός Άνθρωπος θέλει να πάρει το κρίμα στον λαιμό του για την καταστροφή των ορχηστρών;
Ελπίζω πως ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!
Ελπίζω πως όλα αυτά είναι ένα κακό όνειρο και αύριο θα ξυπνήσω το πρωί να πάω στην πρόβα - γι αυτήν την πανέμορφη συναυλία που ετοιμάζουμε για την ημέρα της Γυναίκας, που όμως εμείς θα την γιορτάσουμε Τσικνοπέμπτη, στις 7 Μαρτίου δηλ. αντί για τις 8,  διότι αυτήν την ημέρα μας διέθεσε το Μέγαρο - και τίποτε από αυτά δεν θα συμβαίνει... Θα είναι απλά ένα κακό όνειρο που με το φως της ημέρα θα σβήσει, ή ένα κακόγουστο αστείο, ή μια παρανόηση μιας δημοσιογράφου...
Γιατί όλα μπορώ να τα αντέξω, και τους εξευτελιστικούς πλέον μισθούς και την ανεργία που χτύπησε την πόρτα του σπιτιού μας όπως άλλωστε και των περισσοτέρων ελληνικών σπιτιών, αλλά την χώρα μου χωρίς παιδεία, χωρίς πολιτισμό, χωρίς  περίθαλψη δεν μπορώ να την αντέξω...


Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013 γιορτάσαμε τα 70 μας χρόνια με μια  συναυλία με σολίστες αγαπημένους μας συναδέλφους και με έργα αγαπημένων Ελλήνων συνθετών

και την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013
θα γιορτάσουμε την
ημέρα της Γυναίκας
με γυναικείες συνθέσεις,
μεταξύ αυτών και ένα έργο πανέμορφο της Κωνσταντιας Γουρζή,
υπό την μπαγκέτα της Λίζας Ξανθοπούλου
Σολίστ της βραδιάς η Ναταλία Μιχαηλίδου στο κοντσέρτο για πιάνο της Κλάρας Σούμαν.

Σας περιμένουμε
την Πέμπτη 7 Μαρτίου
στις 20:30
στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 
να υμνήσουμε μαζί με την
Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
τις γυναίκες!!!


Πληροφορίες και εδώ!

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ;

Τι γίνεται όταν το λεωφορείο που μεταφέρει μια ορχήστρα για την περιοδεία της χαλάσει;
Και όταν το κοντσερτίνο σπάσει το χέρι του κατά την μετακίνηση δηλ. εν ώρα υπηρεσίας;
Και όταν σπάσει και ένα τσέλο κατά την διάρκεια της ίδιας υπηρεσίας;
Και όταν  ο μουσικός είναι μεν άρρωστος, δίνει όμως το παρόν στη σκηνή, διότι το καθήκον το επιβάλλει;
Ψιλά γράμματα πιθανόν για όλους εσάς, η τρομερή πραγματικότητα όμως για τους μουσικούς των ορχηστρών μας
Δείτε εδώ την βάρβαρη καθημερινότητα της ΚΟΑ...(κάντε κλικ)

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 20/12/12, ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΣΤΙΣ 21/12/12 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΣΤΙΣ 22/12/12

Ένας καταπληκτικός ηθοποιός συμπράττει με την ΚΟΑ
ως σολίστ!!!

Ο Γεράσιμος Γεννατάς!!!

Αφηγητής και ηθοποιός, που εναλλάσσει τους ρόλους με απίστευτη ευκολία στη  αφήγηση του έργου του Καρόλου Ντίκενς 


" Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα-Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία"


ντυμένου με την καταπληκτική μουσική του Γερμανού Συνθέτη  Henrik Albrecht


Πρώτη παρουσίαση του έργου για Γερμανία και Ελλάδα ταυτόχρονα
Στην Γερμανία με την Φιλαρμονική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας NDR του Αννόβερου
υπό την διεύθυνση του Βασίλη Χριστόπουλου

και στην Ελλάδα
από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
υπό την διεύθυνση του Ανδρέα Τσελίκα

Και μαζί Καρυοθραύστης!!!

Η τέλεια παράσταση για μικρούς, μεγάλους και μεγαλύτερους ακροατές!!

Όλες οι πληροφορίες στο
http://smykoa.blogspot.gr/2012/12/blog-post_18.html

Πέμπτη, 20/12/12, Αθήνα
Αίθουσα "Χρήστος Λαμπράκης"
του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
ώρα 20:30

Παρασκευή, 21/12/12, Καρπενήσι
Συνεδριακό Κέντρο Καρπενησίου
ώρα 21:00

Σάββατο, 22/12/12, Λαμία
δημοτικό Θέατρο Λαμίας
ώρα 21:00

Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
διευθύνει ο Ανδρέας Τσελίκας
Αφηγητής ο Γεράσιμος Γεννατάς






Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

 
 
 
Σας καλούμε στο πρώτο δικό μας δικό μας δικό μας live,

την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012,

στο The HUB Events στα Κάτω Πετράλωνα!


Η ώρα έναρξης θα τηρηθεί με ευλάβεια θεατρικής παράστασης μετρώντας από το 8:30 τρία κουδουνάκια ενώ επιπροσθέτως μπορείτε να φέρετε μαζί το βαφτιστήρι που πάντα θέλατε καθότι το live θα είναι καθιστό.



Είσοδος 8 ευρώ με ποτό, ισχυρές πιθανότητες ύπαρξης πάγκου με Μολύβια - Κομάντος.



Το HUB θα βρείτε στην Αλκμήνης 5, παράλληλη της Πειραιώς, πίσω από το εργοστάσιο σοκολάτας του Παυλίδη.



Η Νεφέλη Λιούτα προσωπικά συν οι :



- Αντρέας Κιλτσικσής στην ακουστική κιθάρα και τις φωνές,


- Ρωμανός Λιούτας στην ηλεκτρική κιθάρα, τα μελωδικά κρουστά και τις φωνές,


- Τριαντάφυλλος Μαρούγκας στο κλαρινέττο και


- Θοδωρής Βρανάς στα τύμπανα και τα κρουστά,




σας περιμένουμε ελικρινώς και ανυπερθέτως να μας τιμήσετε με την παρουσία σας!



Αν μη τι άλλο, θα είναι παραλίγο χριστούγεννα.




-------------------------




Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012,

8:30μμ,


8 ευρώ με ποτό,


The HUB Events, Αλκμήνης 5, Κ.Πετράλωνα, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 34 11 009