Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

θα περιμένω

Η προσμονή που εξάπτει

η προσμονή που ερεθίζει

η προσμονή που πληγώνει

η προσμονή που ενώνει

η προσμονή που γεννάει την ελπίδα

η προσμονή που αναστατώνει

η προσμονή που θρέφει την ίδια τη ζωή

Αφιερωμένο στον blogger "αισθηματική ηλικία"
εμπνευσμένο από την ανάρτησή του "θα περιμένω στη σκιά"
Το κείμενο ανέσυρα από τα παλιά μου "τετράδια"
τις φωτογραφίες (δικές μου) προσπάθησα να τις ταιριάξω σε κάθε προσμονή...

Το βίντεο δανεισμένο από το youtube από τον platt73

17 σχόλια:

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

"Il est des heures, où
Les ombres se dissipent
La douleur se fige
Il est des heures, où
Quand l'etre s'invincible
La lèpre s'incline..."

mille merci mon belle

b|a|s|n\i/a είπε...

περίμενα περιμένοντας μία προσμονή προσπερνώντας πολλές φορές την προσμονή την ίδια. και άρχισα να περπατώ.
εκπληκτικές οι φωτογραφίες!
καλημέρα!

logia είπε...

...quand l'etre s'invincible
tous les douleurs s'eclipsent...

merci beaucoup!!!

et pardonnes mois pour ma fautes

logia είπε...

b|a|s|n\i/a
η προσμονή χρωματίζει πάντα όμορφα τη ζωή μας και μας γεμίζει ελπίδα
σε ευχαριστώ,
καλημέρα σου

ανέμη είπε...

Εύγε για τα όμορφα της ψυχής σου που είναι πολύτιμα...

Καλή σου μέρα

logia είπε...

άγονη σε ευχαριστώ
καλή σου μέρα

Margo είπε...

Υπέροχη ανάρτηση, φωτογραφίες οι συνειρμοί της προσμονής.. όμορφα!!!

Προσμένεις άλλες διακοπές;)

kiki είπε...

Πολύ όμορφες φωτο και λόγια...

dodo είπε...

Το μικρό, φωτογραφικό λεξικό τής προσμονής, με μουσικό σχολιασμό... ;-)

logia είπε...

Margo
ευχαριστώ
δεν ξέρω αν προσμέμω, αλλά σίγουρα περνώ ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια μου στην άδεια αυγουστιάτικη Αθήνα με τη συντροφιά του αγαπημένου μου συζύγου...

logia είπε...

Κική
σε ευχαριστώ να είσια καλά

Dodo
σε ευχαριστώ επίσης, αλλά η ιδέα να ανασύρω το κείμενο μου ήρθε διαβάζοντας την ανάρτηση της αισθηματικής ηλικίας
πιστεύω να πέρασες και από κει...

Talisker είπε...

ειλικρινα Νελλυ,
δεν ξερω τι ειναι
πιο μαγικο

να μπορεις να συλλεγεις μοναδικες εικονες και να τις ντυνεις με λογια
η να στο προκαλει ολο αυτο
το συναισθημα απο την εκτιμηση και τα λογια καποιου απο δω μεσα.

-οτι κι αν ειναι
το αποτελεσμα ειναι υπεροχο!

H.Constantinos είπε...

Ωραίες φωτό, ωραίο κείμενο...
Να πω την αλήθεια, η προσμονή δεν μου πάει καθόλου. Μόνο σκοτώνει...

logia είπε...

Καλή μου Talisker
το κειμενάκι περί προσμονής ήταν γραμμένο από μένα παλιότερα, την εποχή του "λόγου" που λέω εγώ και που έγραφα νυχθημερόν. Τώρα βρίσκομαι στην εποχή των "εικόνων"...
το κείμενο όμως που διάβασα της "αισθημαρικής ηλικίας", μου έφερε στο νου το δικό μου μικρό κειμενάκι περί προσμονής και σκέφτηκα να το ντύσω με εικόνες
σε ευχαριστώ που περνάς
την καλημέρα μου

logia είπε...

H. Constantinos
καλή σου μέρα
μου θυμίζεις τον άντρα μου και κείνος δεν μπορεί την προσμονή!
όμως εγώ επιμένω οτι η προσμονή κρύβει ομορφιά μέσα της και κυρίως ελπίδα...

Talisker είπε...

Φυσικα και περναω
περναω απο οπουμε ευχαριστει αρα το ευχαριστω δικο μου:)

απλα ηθελα να πω οτι ναι η προσμονη ειναι υπεροχη διαδικασια
το καταλαβαινω απολυτα οπως το λες

με κεινη την αναμονη
εχω απιστευτω προβλημα σαν ανυπομονη φυση

υπαρχει μια λεπτη διαχωριστικη γραμμη

που ενω τη μια τη κανει απολαυση την αλλη αλλη τη κανει μαρτυριο


-στις στιγμες που προσμενουμε λοιπον Νελλυ καλημερα!

logia είπε...

Έχεις δίκιο talister
Αλλο προσμονή και άλλο αναμονή και τώρα που το σκέφτομαι, αυτό που είπα πριν για τον άντρα μου, την αναμονή δεν αντέχει όχι την προσμονή
και ίσως και ο H. Constantinos την αναμονή να μην μπορεί
γιατί η προσμονή είναι και λαχτάρα δεν είναι; και είναι όμορφο να λαχταράς κάτι