Δεν θα κάνω καμιά ανάλυση των λόγων που μας οδήγησαν στην κρίση
Ούτε θα προτείνω λύσεις για να βγούμε από αυτήν
Θα εκφράσω απλά μια απορία
Όταν κάποιος ηγείται ενός οργανισμού και πρέπει να τον κάνει ανταγωνιστικό, φροντίζει τόσο για την ποιότητα του προϊόντος που παράγει όσο και για την προώθηση αυτού και την κατάκτηση μιας όσο το δυνατόν ψηλότερης θέσης στην αγορά.
Ετσι λέει το απλοϊκό μου μυαλό και ας με διαψεύσει όποιος έχει τις ευθύνες.....
Τι γίνεται όταν το προϊόν σου είναι πολύ καλό, δεν προσπαθείς να το πλασσάρεις στην αγορά; Προφανώς παραμένει άγνωστο.
Νομίζω το ίδιο συμβαίνει λοιπόν και στον χώρο του πολιτισμού.
Έτσι προχθές ημέρα Πέμπτη, ίσως η χειρότερη μέρα της εβδομάδας για κάποια εκδήλωση, αφού έχει προηγηθεί η Τετάρτη, που τα μαγαζιά είναι κλειστά και ακολουθεί η Παρασκευή, η πιο δημοφιλής ίσως ημέρα για έξοδο, η ΚΟΑ προγραμμάτισε συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατ΄εξαίρεση, αφού συνήθως οι συναυλίες μας είναι Παρασκευή και το κοινό το γνωρίζει αυτό.
Προγραμμάτισε συναυλία με τον πολύ καλό μαέστρο Εμίλ Ταμπάκοφ, που πάντα είχε πολύ πετυχημένες εμφανίσεις με την ΚΟΑ και τον εξαιρετικό δεξιοτέχνη του τσέλου Xavier Phillips
στο δεύτερο κοντσέρτο του Σοστακόβιτς. Το υπόλοιπο πρόγραμμα περιελάμβανε ένα μινιμαλιστικό έργο του μαέστρου και την δεύτερη σουίτα του Προκόφιεφ από το μπαλέτο Ρωμαίος και Ιουλιέτα, ένα κομμάτι γνωστό και αγαπημένο.
Προγραμμάτισε αυτή τη συναυλία χωρίς καθόλου μα καθόλου να την προβάλλει, σε μια ημέρα νεκρή στην ουσία για τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
Δεν νομίζω οτι στην καριέρα μου έχω ξαναπαίξει σε λιγότερο κοινό και δεν το άξιζε κανείς αυτό. Ούτε ο σολίστας, ένα μεγάλο όνομα παγκοσμίως, ούτε ο μαέστρος, ούτε η ορχήστρα μας.
Το πρώτο συναίσθημα βγαίνοντας στη σκηνή, ήταν ντροπή για τους δυο φιλοξενούμενους μας.
Το δεύτερο ήταν πίκρα και οργή
Και αυτό το συναίσθημα είχαμε όλοι πάνω στη σκηνή.
Ελπίζω ο νέος διευθυντής της ΚΟΑ να φροντίσει να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά, που όχι μόνο μας προσβάλλουν ως ανθρώπους και ως καλλιτέχνες, αλλά και φθείρουν την εικόνα της χώρα μας διεθνώς.
Ούτε θα προτείνω λύσεις για να βγούμε από αυτήν
Θα εκφράσω απλά μια απορία
Όταν κάποιος ηγείται ενός οργανισμού και πρέπει να τον κάνει ανταγωνιστικό, φροντίζει τόσο για την ποιότητα του προϊόντος που παράγει όσο και για την προώθηση αυτού και την κατάκτηση μιας όσο το δυνατόν ψηλότερης θέσης στην αγορά.
Ετσι λέει το απλοϊκό μου μυαλό και ας με διαψεύσει όποιος έχει τις ευθύνες.....
Τι γίνεται όταν το προϊόν σου είναι πολύ καλό, δεν προσπαθείς να το πλασσάρεις στην αγορά; Προφανώς παραμένει άγνωστο.
Νομίζω το ίδιο συμβαίνει λοιπόν και στον χώρο του πολιτισμού.
Έτσι προχθές ημέρα Πέμπτη, ίσως η χειρότερη μέρα της εβδομάδας για κάποια εκδήλωση, αφού έχει προηγηθεί η Τετάρτη, που τα μαγαζιά είναι κλειστά και ακολουθεί η Παρασκευή, η πιο δημοφιλής ίσως ημέρα για έξοδο, η ΚΟΑ προγραμμάτισε συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατ΄εξαίρεση, αφού συνήθως οι συναυλίες μας είναι Παρασκευή και το κοινό το γνωρίζει αυτό.
Προγραμμάτισε συναυλία με τον πολύ καλό μαέστρο Εμίλ Ταμπάκοφ, που πάντα είχε πολύ πετυχημένες εμφανίσεις με την ΚΟΑ και τον εξαιρετικό δεξιοτέχνη του τσέλου Xavier Phillips
στο δεύτερο κοντσέρτο του Σοστακόβιτς. Το υπόλοιπο πρόγραμμα περιελάμβανε ένα μινιμαλιστικό έργο του μαέστρου και την δεύτερη σουίτα του Προκόφιεφ από το μπαλέτο Ρωμαίος και Ιουλιέτα, ένα κομμάτι γνωστό και αγαπημένο.
Προγραμμάτισε αυτή τη συναυλία χωρίς καθόλου μα καθόλου να την προβάλλει, σε μια ημέρα νεκρή στην ουσία για τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
Δεν νομίζω οτι στην καριέρα μου έχω ξαναπαίξει σε λιγότερο κοινό και δεν το άξιζε κανείς αυτό. Ούτε ο σολίστας, ένα μεγάλο όνομα παγκοσμίως, ούτε ο μαέστρος, ούτε η ορχήστρα μας.
Το πρώτο συναίσθημα βγαίνοντας στη σκηνή, ήταν ντροπή για τους δυο φιλοξενούμενους μας.
Το δεύτερο ήταν πίκρα και οργή
Και αυτό το συναίσθημα είχαμε όλοι πάνω στη σκηνή.
Ελπίζω ο νέος διευθυντής της ΚΟΑ να φροντίσει να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά, που όχι μόνο μας προσβάλλουν ως ανθρώπους και ως καλλιτέχνες, αλλά και φθείρουν την εικόνα της χώρα μας διεθνώς.
photos by nelly
10 σχόλια:
Δεν πλήττεται μόνο ο πολιτισμός απο αυτή τη συμπεριφορά καλή μου. Σε πολλά γύρω μας το συναντάμε. Αδιαφορία για την ποιότητα. Και εξοργίζομαι ένα παραπάνω μ'αυτό που είπες: να την έχεις αυτή την ποιότητα στα χέρια σου και να μην την αξιοποιείς όπως της πρέπει. Σαν να τη θεωρείς απόλυτα ΔΕΔΟΜΕΝΗ σ'αυτή τη χώρα...Ελπίζω να μη το ξαναβιώσεις αυτό το συναίσθημα. Και να μη σου στερήσει αυτή η κατάσταση -το κυριότερο είναι αυτό- λαχτάρα γι'αυτό που κάνεις...
Νέλλη μου νιώθω τον πόνο σου και την οργή σου. Βλέπω τη σπηλιά μέσα στην οποία έχουν κρύψει την ορχήστρα μας και λες και την κρατάνε φυλακισμένη. Βλέπω ότι δεν δίνεται στην ορχήστρα αυτή πρόσωπο προς τα έξω και είναι φυσικό να εξοργίζεστε μια που δεν είστε υπάλληλοι αλλά μερικιοι από τους καλύτερους Έλληνες καλλιτέχνες (και αυτό δεν είναι κολακεία). Θλίβομαιπου δεν μπορέσαμε περισσότεροι να απολαύσουμε αυτή την τόσο όμορφη μουσική που παίξατε. Κουράγιο μέχρι να γυρίσει ο ήλιος.
υ.γ. Ήταν τόσο λίγοι οι ακροατές Νέλλη μου; Συνεχίστε να αντιστέκεστε στις ασχημίες.
Κρίμα, δεν το πήρα είδηση εγκαίρως.
Έχω την αίσθηση ότι ποτέ δεν υπήρχε αρκετή προβολή τής Ορχήστρας, αλλά τώρα είναι βέβαια πολύ μεγαλύτερη η ανάγκη να φανεί η δραστηριότητά της από άλλοτε.
Σε αυτή τη χώρα για τι να πρωτοθυμώσουμε πια????
Λες και είναι αναμενόμενη η αμέλεια, η βλακεία, η αδιαφορία, η ανικανότητα!
Βαρέθηκα να ντρέπομαι εξαιτίας τους φιλενάδα.. αρκετά πια!
Επηρεασμένη από την ανάρτηση ξέχασα να σου ευχηθώ. Αν θυμάμαι καλά το Νέλλυ είναι από το Ελένη, σωστά;
Χρόνια πολλά Νέλλυ μου, να είσαι δυνατή, υγιής και τυχερή!
Πολλά πολλά φιλιά!
Χρόνια πολλά!
Και προσπάθησε να τις βλέπεις με χιούμορ αυτές τις τραγικές καταστάσεις!
Πάντως πάλι καλά, θα μπορούσε να έχει προγραμματισθεί γιά ανήμερα Πάσχα στις 2.00 το μεσημέρι...
Αντιλαμβάνομαι την αγανάκτηση σου !Δεν έχει όμως η απουσία του κόσμου σχέση με τη ποιότητα της δουλειάς σας.
Τώρα εγώ Νέλλυ μου γιατί φοβάμαι ότι με την ελπίδα θα μείνεις;
Με τέτοια συναισθήματα,οργής και πίκρας και με άδεια την αίθουσα πως να παίξει ένας καλλιτέχνης;Για ποιο λόγο προγραμματίστηκε η συναυλία αφού δεν φρόντισαν να υπάρξει ανταπόκριση από το κοινό;
Ψυχραιμία και καλή Κυριακή!
Καλημέρα. Ελπίζω την επόμενη φορά να έχετε φροντίσει να ενημερωθεί ο κόσμος, γιατί πραγματικά είναι άδικο να κυριαρχούν τέτοια συναισθήματα σε τέτοιες εκδηλώσεις.
έχεις πολύ δίκιο φίλη Νέλλυ... ντροπή!
Δημοσίευση σχολίου