Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΝ...

Αν έβλεπες, αυτά που βλέπω...
με τα μάτια μου!
Τη χρυσή γραμμή του ήλιου,
τη θάλασσα-εκατομύρια πυγολαμπίδες,
τη μαύρη κουκίδα της ψαρόβαρκας.

Αν άκουγες, αυτά που ακουω...
με τ΄αυτιά μου!
Το σιγανό ψιθύρισμα της θάλασσας,
το τραγούδι του ανέμου,.
την κραυγή των γλάρων
Αν ένιωθες αυτά που νιώθω...
με την ψυχή μου!
Την απλότητα της ομορφιάς,
τη γλυκύτητα της ζωής μας,
το μεγαλείο της φύσης!
"Ενα ακυβέρνητο τραγούδι" που κυλάει και πάλι...
και χάνομαι...


(Το "ακυβέρνητο τραγούδι" ανήκει στον δημιουργό Σταμάτη Μεσημέρη, που έφυγε από κοντά μας πριν λίγους μήνες. Η εκτέλεση έγινε από το συγκρότημα "Ρωγμές", του οποίου είχα τη χαρά να είμαι μέλος-βιολί και συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο "Απόδραση". Προχθές, περιδιαβαίνοντας το youtube έπεσα τυχαία επάνω του...)

32 σχόλια:

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Αχ Logia...σ΄ευχαριστώ γι΄αυτή την υπενθύμιση...για την ζωή που είναι πανέμορφη!!Καλημέρα!!!Καλημέρα να έχεις!!!

kariatida62 είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!ΤΥΧΕΡΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
ΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙ, ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΕΙ...ΝΑ ΤΙΣ ΜΥΡΙΖΕΙ!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΧΑΙΔΕΨΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ...ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΓΑΛΗΝΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ...

b|a|s|n\i/a είπε...

όταν τα αν γίνονται να
τα ερωτηματικά θαυμαστικά μοιάζουν.
καλημέρα σου!!

logia είπε...

@CARPE DIEM
εγώ σε ευχαριστώ
που αφήνεις εδώ τη σκέψη σου...
καλημέρα

logia είπε...

@kariatida62
καλημέρα, σε ευχαριστώ

στην αρχή είχα σκεφτεί να το βάλω στο μουσικό μας μπλογκ την "ΗΧΩ" αλλά είναι πολύ δικό μου τραγούδι και προτίμησα εδώ...
Στην ΗΧΩ έβαλα ένα άλλο αγαπημένο...

logia είπε...

@b|a|s|n\i/a

είσαι απίστευτος!!!!
και ξέρεις φυσικά, ότι όλα μαζί τώρα κατέληξαν σε ένα μεγάλο χαμόγελο...
πέρνα να ακούσεις και την "άστεγη μπαλάντα" μου στο άλλο...

καλή σου μέρα αγαπητέ μου

kiki είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδια...και λόγια... Και εικόνες!

Margo είπε...

Πόσο διαφορετικά θα ήταν αν νιώθαμε ο ένας τον άλλο, αν αισθανόμασταν την ομορφιά ή και την ασχήμια..
Πανέμορφες εικόνες οι σκέψεις και το τραγούδι επίσης.
Καλό απόγευμα!

Sehraeuber είπε...

eine wunderschöne Bilderstrecke und ein nachdenklich stimmender Videoclip.

Άστρια είπε...

Ίσως τις περισσότερες φορές τα "αν" να παραμένουν "αν", κάνοντας ισχυρό τον υποθετικό λόγο που δηλοί πια το απραγματοποίητο.

Το τραγούδι δεν το ήξερα. Όμορφο.

Είχα αφήσει σχόλιο για τη Νεφέλη στην roadartist. Έχασα τα προηγούμενά σου έτσι λέω τώρα συγχαρητήρια για την επιτυχία της και της εύχομαι καλή συνέχεια στις επιτυχίες σε ότι κάνει:))

Καλό βράδυ Νέλλη.

logia είπε...

@Kiki σε ευχαριστώ
το κομμάτι είναι από την "οργισμένη" εφηβεία μου, τότε που είχα την τύχη να είμαι μέλος μιας ροκ μπάντας....χαχα

logia είπε...

@Margo
η κοινή γλώσσα ε; Η γλώσσα της επικοινωνίας....
καλό βράδυ

logia είπε...

@ Walter, ich danke Dir
....das Videoklip, ja....
es ist ein altes Lied aus einer griechischen Rockgruppe...
Hoerst Du die Geige?
Ich spiele...
haha

logia είπε...

@Aστρια, σε ευχαριστώ για όλα

Καλό σου βράδυ

Roadartist είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι..Πραγματικά!
Όπως και οι σκέψεις σου, που το πλαισίωσες.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον οσον αφορά τις εικόνες σου μάλλον τις εχω δεί και εγώ ζωντανά.
Οσον αφορά την ευγένεια της ψυχής σου
την βλέπω εδω στα γραπτά σου.

logia είπε...

@Roadartist
σε ευχαριστώ, νομίζω κρύβει μια ευαισθησία αυτό το τραγούδι, που την ειχε ο δημιουργός του σε μεγάλο βαθμό

logia είπε...

@Thalassokrator φυσικά και τις έχεις δει, εκεί που τριγυρνάς με το πειρατικό σου είναι
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

dodo είπε...

Εχει μιά τρυφερότητα αυτό το τραγούδι, χαίρομαι που μού δόθηκε η ευκαιρία να το γνωρίσω- ευχαριστώ!

logia είπε...

@dodo την καλημέρα μου
ευχαριστώ

ξωτικό είπε...

Αν συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις σε ωραία μονοπάτια και σοφές σκέψεις
Αν συνεχίσεις να κάνεις τις μέρες μας ομορφότερες και δημιουργικότερες
Αν συνεχίσεις να μας πνίγεις με θαυμαστικά και χαμόγελα

ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !

ανέμη είπε...

σιωπηλά σε διαβάζω... και ξέρω και νιώθω αυτά που γράφεις...

καλή σου μέρα

logia είπε...

ξωτικό μου
θα
θα
θα
ΠΡΟΣΠΑΘΩ!!!
Καλημέρα σου

logia είπε...

@άγονη
καλή σου μέρα
το ξέρω οτι καταλαβαίνεις, το διαβάζω στα δικά σου λόγια...

fractal είπε...

Ta πιό όμορφα τραγούδια είναι αυτά τα φάλτσα που δεν θέλουν να γίνουν τραγούδια.
Και που χορεύουν ανέμελα μέσα στο μυαλό μας.. Τυχερή logia..

logia είπε...

η αλήθεια fractal είναι οτι έχω συλλάβει πολλές φορές τον εαυτό μου να κολλάει σε ένα φάλτσο τραγούδι... όπως του Θανάση του Παπακωνσταντίνου ή των Ενδελέχεια...
καλό μεσημέρι

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Xαίρομαι πολύ που σας ανακάλυψα από το ξωτικό!!Τι όμορφες εικόνες έχετε με τα λόγια τα όμορφα!!!Καλώς σας βρήκα!!!

logia είπε...

@Miou-Popofotitsa
καλώς ήρθες!
να περνάς όποτε θέλεις
χαρά μου...
τώρα σου έρχομαι και γω....

Sehraeuber είπε...

Logia du bist eine grossartige Musikerin ... BRAVO !

logia είπε...

Ε....Walter, was sagst Du da? Ich bin rot geworden....
Danke!!!

k είπε...

Υπέροχο το κείμενο σου. Δεν είχα λόγια.

logia είπε...

@kayadesigner
σε ευχαριστώ, καλή μου
καλό βραδυ και να είσαι καλά και πάντα δημιουργική