Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Αγαπητοί φίλοι, συνblogger, εκπαιδευτικοί


λύστε μου μια απορία...
Πριν δυο χρόνια έγιναν κρίσεις διευθυντών για τα σχολεία μας.
Και μεις στο δικό μας μικρό σχολείο των εκατό παιδιών σταθήκαμε τυχεροί μετά από πολλά χρόνια μαρασμού και μας ήρθε μια καταπληκτική γυμνασιάρχης!!!

Το σχολείο μας ήταν σαν εγκαταλελειμμένο αναμορφωτήριο!
Πόρτες που έχασκαν, τζάμια σπασμένα, καλοριφέρ χαλασμένο, τουαλέτες μες τη βρομιά, τάξεις σκοτεινές και βρόμικες.
Ένας διευθυντής με νοοτροπία άλλων καιρών, να μην μπορεί να αντιμετωπίσει τις δίκαιες απαιτήσεις των παιδιών για ένα ανθρώπινο σχολείο, να μην μπορεί να διεκδικήσει ούτε την παρουσία όλων των καθηγητών...




Και έγιναν οι κρίσεις και μας ήρθε αυτή η διευθύντρια με την καρδιά της μια μεγάλη αγκαλιά για όλα τα παιδιά, με τις διοικητικές ικανότητες, με την ακεραιότητα του χαρακτήρα, να ξέρει να διοικεί, να ξέρει να αγαπά, να ξέρει να κάνει πράγματα πρωτόγνωρα για δημόσιο σχολείο, να ξέρει να φέρνει τα παιδιά κοντά της!
Και έκανε το σχολείο μας κουκλί και έκανε το σχολείο μας κήπο σαν την καρδιά της!
Και τα παιδιά την αγαπούν και η παραβατικότητα πήγε περίπατο...




Και έρχεται σήμερα η πολιτεία και κρίνει εκ νέου τους διευθυντές στα δυο χρόνια
και τώρα θέλουν να μας την πάρουν...
Και κανείς μας δεν το θέλει!
Ούτε η ίδια θέλει να φύγει, να αφήσει τα παιδιά της , να αφήσει το έργο της μισό (άλλωστε θα βγεί και στη σύνταξη σε λίγο), ούτε τα παιδιά μας, ούτε και μεις οι γονείς...
Μα κανείς δεν μας ακούει, γιατί, λέει, η διαδικασία είναι τυπική...



Ψηφίζουν
Σφραγίζονται
Ανοίγονται
και βγαίνει το αποτέλεσμα...




Λύστε μου, λοιπόν, την απορία:
Η ανθρώπινη βούληση δεν μετράει;
Των παιδιών μας η επιθυμία δεν μετράει;
Η διατάραξη της λειτουργίας του σχολείου μας δεν μετράει;

Πώς να με πείσει εκείνη η κυρία από το ΠΥΣΔΕ, που μου μίλησε στο τηλέφωνο, ότι όλα γίνονται για το καλό των παιδιών μας;
Που αναρωτήθηκε: από πότε ο Σύλλογος Γονέων έχει λόγο για τους διευθυντές;
Πώς να με πείσει, οτι ουδείς αναντικατάστατος;

Όχι, όχι, δεν είναι έτσι!
Και η προσωπική βούληση πρέπει να μετράει
και ο Σύλλογος Γονέων πρέπει να έχει λόγο, αλλιώς γιατί να υπάρχει
και πάνω απ' όλους ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
Και αγαπητή κυρία,
υπάρχουν, ευτυχώς, καλοί, καλύτεροι και χειρότεροι...
Και υπάρχουν και ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ!!!
Δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους σε ένα τσουβάλι...




44 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

ότι και να γίνει σας άφησε το έργο της να συνεχίσετε.
και ίσως είναι και καλύτερο να ανθίσει ακόμα ένα σχολείο.
καλησπέρα σου!

kariatida62 είπε...

Άχ Νέλλυ μου,
στην Ελλάδα δεν ισχύει η ικανότητα και η αποδοτικότητα σου!
Στις κρίσεις μετρούν άλλα...
Δυστυχώς!
Έχω όμως ένα δώρο για σένα, όταν μπορέσεις πέρνα απο το σπίτι μου.
Φιλιά

kiki είπε...

Δεν μου λες καλό μου παιδί...Σε όλη την Ελλάδα γίνονται κρίσεις για δ/ντές ταυτόχρονα και αυτό τον καιρό κρίσεις δεν γίνονται ακόμα. Σε σας γιατί κάνουν κρίσεις δ/τών τώρα, μου λες; Εκτός και έχει συμβεί κάτι και γίνονται κρίσεις εξαιρετικά για το δικό σας σχολείο!
Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν, αλλά οι κρίσεις δεν σημαίνουν πάντα και αλλαγές....

ξωτικό είπε...

Nελλάκι μου

πέρα απο τους αρμοδίους και τις νομότυπες κινήσεις μήπως να δώσετε και δημοσιότητα με κάποιο τρόπο, ώστε πέρα απ΄την πίεση,(και για να σιγουρευτείτε οτι θα φτάσει σε αρκετά ψηλά αυτιά) τουλάχιστον να μάθουν όσο γίνεται πιο πολλοί οτι υπάρχουν και εξαιρετικοί εκπαιδευτικοί και να τιμήσετε και την γυναίκα.

Ευρύνοος είπε...

Ψιλά γράμματα για το βραδυκίνητο κράτος..

εκτός αν την κάνουν εκπαιδευτή των διευθυντών, ώστε να καλυτερεψουν τα πράγματα..
(καλά, εγώ το έκανα υπερπαραγωγή ε;)

όνειρα είναι αυτά..

είπαμε.. τρελός..

καλό βράδυ :)

Unknown είπε...

Όλοι μας έχουμε αντιπαθήσει εκπαιδευτικούς κατά καιρούς αλλά δεν ξέρω πόσοι μαθητές μπορούν να πουν ότι είχαν το προνόμιο να αγαπήσουν κάποιο δάσκαλο τους...

Κρίμα για αυτό που γίνεται στο σχολείο σου. Θα σου πρότεινα να ασκήσετε πιέσεις για να μην τους περάσει αλλά ξέρω ότι είναι μάταιο. Από την άλλη όμως είναι μια μάχη που ίσως αξίζει να τη δώσεις ακόμα κ αν χάσεις.

Καλή τύχη!

Υ.Γ. Oh captain, my captain...

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Νέλλη καλημέρα,

Να σου λύσω κάποιες απορίες.
Πάνω από την ανθρώπινη βούληση που δεν μετράει,
Πάνω από την επιθυμία των παιδιών που δεν μετράει,
Πάνω από τη διατάραξη της λειτουργίας που δεν μετράει
Πάνω από το Σύλλογο γονέων που δεν μετράει η γνώμη του
Πάνω από όλα τα παραπάνω,
Υπάρχουν αυτοί οι μικροί δικτατορίσκοι σε κάποιες θέσεις που το μόνο που υπάρχει γι αυτούς είναι το βόλεμα κάποιου δικού τους ο οποίος θέλει αυτή τη θέση.
Αν αύριο κάνετε κατάληψη για να ακουστεί η φωνή σας πιό πάνω, θα έχετε όλο το δίκαιο με το μέρος σας.
Η άποψη μου? Αντισταθείται.
Αντισταθείτε και κοινοποιείστε το δίκαιο αίτημα σας στις εφημερίδες και στο Υπουργείο Παιδείας.
Κάποτε πρέπει να μάθουν να σέβονται και να ακούνε τη φωνή μας.
Άκουγα προχθές για μια παρόμοια περίπτωση στη Θεσ/νίκη όπου το Υπουργείο με επέμβαση του έλυσε το πρόβλημα αντίθετα με τη θέση του ΠΥΣΔΕ.
Αντισταθείτε Νέλλη μου, Αντισταθείτε σε κάθε παράλογη απόφαση γιατί πίσω απ' αυτή κρύβεται κάποιο προσωπικό συμφέρον.
Πάνω απ' όλα τα παιδιά μας.

Thalassenia είπε...

Πόσο συμφωνώ μαζί σου και πόσο με εξοργίζουν τέτοιες συμπεριφορές δε λέγεται.
Για πολλά χρόνια ήμουν στο σύλλογο του σχολείου των παιδιών μπροστάρισσα. Έγινε καλή δουλειά.
Όταν μου έλεγαν "οι κανονισμοί"
γινόμουν έξαλλη.
Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει εκεί
για να κερδίσετε τη μάχη.
Το εύχομαι.

Μια καλημέρα με λιακάδα.

Eulie Aeglie είπε...

Να μην το αφήσετε να γίνει αυτό. Να το παλέψετε μέχρι να το κερδίσετε. Και για σας και για τους άλλους ανθρώπους που θέλουν να υλοποιείται πάντα το καλύτερο γι’ αυτούς και τα παιδιά τους. Έχουμε γεμίσει θεσμούς, διαδικασίες, επιτροπές και όργανα (όχι μουσικά, δυστυχώς). Και με μεγάλη ευκολία αποποιούνται οι άνθρωποι καθένας την ευθύνη του. Αλλά ταυτόχρονα με την ίδια ευκολία ακυρώνεται η βούληση των ανθρώπων. Το καλό πρέπει να δικαιώνεται για να γίνεται παράδειγμα προς μίμηση. Και, κυρίως, για να μαθαίνουν τα παιδιά ότι αξίζει και πρέπει ν’ αγωνίζονται και να διεκδικούν και να υπερασπίζονται τη βούλησή τους. Οι διαδικασίες πρέπει να υπηρετούν τη βούλησή μας, όχι να την ματαιώνουν.
Καλημέρα, καλό σαββατοκύριακο

Ελένη Μπέη είπε...

Αχ, Νέλλυ, δεν μπορώ, δυστυχώς, να σου τη λύσω την απορία σου, για τον απλό λόγο πως την ίδια απορία γι' αυτά τα ακατανόητα έχω κι εγώ.

Κάτι παρόμοιο μ' αυτό που αναφέρεις ζήσαμε κι εμείς πριν δυο χρόνια στο σχολείο όπου εργάζομαι, αλλά από την αντίστροφη κατεύθυνση. Είχαμε έναν πολύ καλό διευθυντή του οποίου είχε προηγηθεί επί σειρά ετών ένας άλλος εξειρετικός διευθυντής, που είχε καταφέρει με τη συνεργασία των συναδέλφων που τότε στελέχωναν το σχολείο (εγώ εργαζόμουν αλλού τότε) να το βάλουν σε σειρά, να ομορφύνουν στο μέτρο του εφικτού την ακαλαισθησία της κατασκευής του, να είναι κοντά στα παιδιά, να οργανώνουν ποικίλες εκδηλώσεις (πολιτιστικές, κοινωνικές, κλπ), κοντολογίς να το αναδείξουν σε "πρότυπο", ένα από τα καλύτερα σχολεία στο νομό. Ο διάδοχος εκείνου του διευθυντή αναγνωρίζοντας τη δουλειά που είχε γίνει και το μεράκι και την ψυχή που βάζαμε οι δάσκαλοι στη δουλειά μας (μετατέθηκα εκεί στο μεταξύ) συνέχισε την ίδια ...πολιτική κι όλα πήγαιναν καλά στο σχολείο.

Ώσπου πρόπερσι, εν μέσω του σχολικού έτους, αλλάζουν οι διευθυντές κι έρχεται στο σχολείο ένας καινούριος που ξεπερνούσε σε μόρια τον δικό μας, επειδή είχε δεύτερο πτυχίο του Παντείου.

Ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς αυτός ο άνθρωπος πήρε έστω και το πρώτο πτυχίο του ιεροδιδάσκαλου, όχι το δεύτερο του Παντείου. Για να μην τα πολυλογώ, δεν έχει κανένα κύρος, είναι ένας χειρώνακτας αγρότης, συχνά ευθυνόφοβος, δε σκαμπάζει και πολλά -ούτε καν τα στοιχειώδη- από πληροφορική κι επιστρέψαμε στην κατάσταση που υπήρχε στο σχολείο πάνω από δέκα χρόνια πριν. Τέτοια πρόοδος!
(συνεχίζεται)

Ελένη Μπέη είπε...

(συνέχεια)
Ο συγκεκριμένος, λοιπόν, διευθυντής δεν είναι παρά ένας χειρώνακτας αγρότης -δεν έχω τίποτα με τους αγρότες αλλά δε θα τους έβαζα να διευθύνουν ένα σχολείο. Καταπιάστηκε με την ...ανακαίνιση του κήπου, που σημειωτέον τον βρήκε σε άψογη κατάσταση, αλλά, για να μην είμαι άδικη, απ' την πλευρά των κτιριακών βελτιώσεων φρόντισε για μια σειρά από πράγματα. Ως εκεί όμως. Από άποψη προσωπικότητας, άσ' τα να πάνε. Δεν έχει κύρος ούτε καν ως προς τα παιδιά, που έχουν ξεσαλώσει καθώς δεν τον σέβονται ιδιαίτερα, καταλαβαίνεις για εμάς το προσωπικό. Από την εμφάνισή του και μετά, αρχίσαμε να σκορπάμε σιγά σιγά κι απ' τους παλιούς έχουμε μείνει μόνο εγώ κι άλλη μια συνάδελφος. Εγώ για να μην πάρω μετάθεση αλλά και για να τον βλέπω όσο γίνεται λιγότερο -μεταξύ άλλων λόγων- ανέλαβα το ολοήμερο σχολείο που δε θα το αφήσω αν δε φύγει, εκτός κι αν τελικά ζητήσω μετάθεση.

Στις διαμαρτυρίες μας προς τη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπ/σης του νομού και στις εισηγήσεις μας να μη μας αλλάξουν διευθυντή εισπράξαμε το ατράνταχτο επιχείρημα πως είχε περισσότερα μόρια και δικαιούνταν τη θέση. Η οπισθοδρόμηση του σχολείου ακόμα και δυο χρόνια μετά δε συγκινεί κανέναν.

Προσωπικά πιστεύω πως θα πρέπει να βρεθεί μια νέα φόρμουλα για τις κρίσεις και τοποθετήσεις των διευθυντών, ώστε να λαμβάνεται υπόψιν και η προσφορά των προηγούμενων και η επιθυμία γονέων, μαθητών και συναδέλφων. Να αλλάζουν, βρε αδερφέ, όσοι δεν τα κατάφεραν να παράξουν έργο σ' ένα σχολείο κι όχι όλοι αδιακρίτως.

Το θέμα πάντως είναι μεγάλο και δύσκολο να λυθεί μια και υπεισέρχονται μια σειρά από άλλους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν, αλλά δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος ούτε ο χώρος τώρα για να αναλυθούν.

Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιό μου και σταματώ εδώ.

Καλή σου μέρα!

zeidoron dtsoukas είπε...

Σαφέστατα υπάρχουν οι κακοί,οι καλοί και οι καλύτεροι!
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί όταν κάποιος κρίνεται από τους άμεσα εμπλεκόμενους επιτυχημένος πρέπει να αντικατασταθεί!
Σίγουρα κανένας αναντικατάστατος αλλά,άφησέ τον βρε αδερφέ πέντε χρόνια να κάνει αυτά που μπορεί και θέλει.
Καλό Σαββατοκύριακο Νέλλυ!

efhbos είπε...

Τι να πει κανεις...Αβυσσος!

Caesar είπε...

Απο το γεγονός που περιγράφεις φαίνεται ότι είναι μάλλον ελάχιστοι εκείνοι που ενδιαφέρονται πραγματικά για τη ποιότητα της δουλειάς τους που αποδεικνύεται κι απο τα αποτελέσματά τους.
Ιδίως όταν έχουν αντίκτυπο και σε μικρές ηλικίες!
Ίσως όμως υπάρχουν κι άλλοι που δεν έχουν αρκετή υποστήριξη.

ps.υπάρχουν αρκετές παρόμοιες ιστορίες με ξεχωριστούς εκπαιδευτικούς που έγιναν κινηματογραφικές επιτυχίες όπως "Το Sir with Love" το "half nelson" το "Die Welle" το "entre les murs" κι άλλες που ίσως θάπρεπε να υποδεικνύονται στους εκπαιδευτικούς μας να τις παρακολουθήσουν!

55fm είπε...

Νέλλη μου,γίνονται κρίσεις τώρα;
Εκτός αν η κρίση κάποιων, οδηγεί τα πράγματα...
Οι κρίσεις δυστυχώς,πολλές φορές είναι συκιέ...
Όπως βέβαια συκιέ μπορεί να είναι και ο σύλλογος γονέων...
Ήμουν κάποτε,πρόεδρος σχολικής επιτροπής,σε Λύκειο, και τα είδα όλααααααααα!!!
Φρίκη!
Δεν ξέρω...είμαστε για κλάματα...
Φιλιά γλυκούλα μου.

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να στείλετε ένα υπόμνημα στην Υπουργό Παιδείας.

Από την άλλη θεωρώ πως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που είναι φωτεινά παραδείγματα. Ήρθε σας έδειξε και φεύγει για να δείξει και αλλού. Τέτοιου είδους ανθρώπους τους έχουν ανάγκη τα ελληνικά σχολεία ακόμη κι αν ακούγεται σκληρή η συνεχόμενη μετακίνησή τους.
Με τη στάση της ως παράδειγμα συνεχίστε το έργο της.

Ανώνυμος είπε...

Not long ago read in a book written about 500 years ago, that 'if I knew that the world would end tomorrow, tonight I would plant an apple tree.'

As there are much of those trees growing, it seems as if hope continues to be around.

A wonderful Sunday for you.

mahler76 είπε...

γι' αυτό δεν γίνεται τίποτα σωστά σε αυτή την χώρα. Αλήθεια με ποιό κριτήριο έγιναν οι κρίσεις? κάντε ό,τι μπορείτε να την κρατήσετε.

Artanis είπε...

Χρυσή μου, οι κρίσεις γίνονται και για λόγους πολιτικής...Τόσοι έχουν εκεί έξω μεταπτυχιακά κλπ...Και είναι "δικά μας", "δικά σας", "δικά τους" παιδιά...
Δίκαιο και κουραφέξαλα...

Μαρία Δριμή είπε...

Είναι αυτός ο τρόπος ο δολοφονικά υπηρεσιακός που υπερβαίνει τα πεπραγμένα, την προσωπική επιθυμία, τα οποιαδήποτε συναισθήματα ακυρώνοντας σε μια στιγμή την προσωπικότητα του υπαλλήλου βάσει κάποιων αράδων γραμμένων από ανθρώπους παντελώς άσχετους και αδιάφορους για το χώρο. Το έχω υποστεί κι εγώ σχετικά πρόσφατα και ήταν εξοργιστικό. Δυστυχώς η κρατική μηχανή είναι παντοδύναμη και αργοκίνητη. Ακόμα κι αν καταφέρει κανείς να αναστρέψει το αποτέλεσμα, συνήθως αυτό γίνεται όταν είναι πια πολύ αργά...

logia είπε...

@b|a|s|n\i/a

το σκέφτηκα και γω για το άλλο σχολείο που λες

Όμως επειδή το έργο της θα μείνει μισό, είναι πιθανόν να αδικηθεί στο μέλλον...

logia είπε...

@kariatida62
κατ΄αρχήν σε ευχαριστώ για το δώρο

ξέρω πως έτσι συμβαίνει παντού...
το σύστημα λέει αθροίζω μόρια και βγάζω αποτέλεσμα...
όμως εδώ δεν τους ζήτησαν να ξανακάνουν δήλωση προτίμησης σχολείων
Το οξύμωρο είναι οτι θέλουν να την πάνε σε σχολείο που είχε δηλώσει υψηλότερα,
αν όμως τώρα ξαναέκανε δήλωση, θα έβαζε πρώτο το σχολείο μας...

logia είπε...

Κική
έγινε προσβολή των προηγουμένων κρίσεων δικαστικά, ακυρώθηκαν, αλλά ενώ τώρα έπρεπε να γίνει η διαδικασία από την αρχή, δηλ, δηλώσεις προτίμησης κλπ κλπ, πήγαν κατευθείαν στο στάδιο της συνέντευξης κρατώντας τις παλιές δηλώσεις...

logia είπε...

@ξωτικό μου
είναι απίστευτο πόσος κόσμος προσπαθεί να κάνει κάτι, ο καθένας με τον τρόπο του...
αυτό και μόνο αν ελάμβαναν υπ' οψιν τους, θα ήταν αρκετό...

logia είπε...

@Ευρύνοε
αν φύγει, θα την πάνε σίγουρα σε καλύτερη θέση, όμως και αυτή δεν θέλει πια να φύγει από το σχολείο, που τόσο αγάπησε και την αγάπησε κι ας πέρασαν μόνο δυο χρόνια...
οι ισχυροί δεσμοί βλέπεις δεν θέλουν και πολύ για να δημιουργηθούν...

logia είπε...

@Χρήστο

η αλήθεια είναι, ότι σπάνια συναντάμε δασκάλους, που να τους αγαπούν τα παιδιά, όμως οφείλω να ομολογήσω, πως αυτό το μικρό σχολείο, που πάει ο γυιός μου, έχει μαζέψει πολύ καλούς δασκάλους.
Και τα παιδιά μας τους αγαπούν.
Και είναι μια μικρή όμορφη αυλίτσα, μια μικρή όμορφη κοινωνία...
Θα μου πεις, δεν θα είναι έτσι στο μέλλον, αλλά δεν πειράζει, ας χαρούν τώρα ό,τι μπορούν κι ας αγωνιστούν για να μην χάσουν τους αγαπημένους τους δασκάλους!!!!

Πώπω!!!
Πρέπει να κρεμάσουμε σκόρδα, παιδιά, μη και μας το ματιάσετε...

logia είπε...

@and33
Ανδρέα, μου δίνεις κουράγιο
σε ευχαριστώ
θα κάνω, ό,τι μπορώ, από τη θέση που έχω, θα κάνουμε όλοι, ό,τι μπορούμε σαν γονείς και σαν μαθητές και σαν καθηγητές

logia είπε...

@Thalassenia
εγώ τώρα ανέλαβα Πρόεδρος του ΔΣ του συλλόγου γονέων και πράγματι εξοργίζομαι με το διακοσμητικό ρόλο που θέλουν να μας δώσουν...

logia είπε...

@Aeglie,
όπως τα λες ακριβώς!
Και αυτή τη φορά, τα παιδιά μας, αν χρειαστεί να αγωνιστούν, θα έχουν έναν πολύ μα πολύ σοβαρό λόγο...
Και θα είμαστε όλοι δίπλα τους!

logia είπε...

@Νερένια

ξέρω...
βλέπω και οι δικοί μας καθηγητές, πόσο την αγαπούν και πόσο δεν θέλουν να φύγει και πόσο είχαν δεινοπαθήσει παλιότερα...
και είναι όλοι τους εξαιρετικοί!

logia είπε...

@Νερένια
... συνεχίζω...
για μένα Διευθυντές δεν πρέπει να γίνονται αυτοί που έχουν τα περισσότερα πτυχία, αλλά οι πιό ικανοί, με διοικητικές ικανότητες και με γνώση χειρισμού των παιδιών, αλλά και με γνώσεις διαχείρισης κρίσεων, με διάθεση για δουλειά, με φαντασία, δηλ όταν συγκεντρώνουν αυτά που χρειάζεται κάποιος για να είναι σωστός παιδαγωγός...
Αλλά αυτά τα έχουμε ξεχάσει στο όνομα της αντικειμενικότητας, που μεταφράζεται σε γραφειοκρατία...

logia είπε...

@zeidoro
όπως τα λες!!!
Να ολοκληρώνουν το έργο τους και αν κρίνονται σωστοί να ερωτώνται για το αν θέλουν να φύγουν...

logia είπε...

Εφηβε
αν την είχες διευθύντρια στο σχολείο σου, θα είχες έναν πολύ ουσιαστικό λόγο για να κάνεις κατάληψη, απαιτώντας να μην φύγει...

logia είπε...

@Ceasar
από την επαφή μου με δασκάλους και καθηγητές τόσο χρόνια, έχω πεισθεί οτι στην δημόσια εκαπίδευση υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι, όσο και τιποτένιοι..
Αν και λάτρης του δημοσίου σχολείου, η κόρη μου πήγε σε ιδιωτικό, γιατί το σχολείο αυτό για το οποίο τώρα μιλάμε, ήταν υπό διάλυση...
Ο γυιός μου έχει την τύχη να πηγαίνει σε αυτό το εξαιρετικό σχολείο, το δημόσιο της γειτονιάς μας, το οποίο όμως κάνουν εξαιρετικό τα πρόσωπα που το υπηρετούν. Οι καθηγητές και η διευθύντρια!!!
Τελικά είναι πάντα θέμα προσώπων και όχι θεσμών και αυτό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα, σε όλους τους χώρους, κατά την ταπεινή μου γνώμη...

logia είπε...

@50fm


ναι, σε μας γίνονται τώρα ξανά μετά από δυο χρόνια! Δες απάντηση στην Κική

φιλί φίλη μου

logia είπε...

@Τόνια

σωστά όλα αυτά που λες, αλλά η θητεία είναι τετραετής...
ας την αφήσουν να ολοκληρώσει...
και φυσικά αν και εκείνη θα ήθελε να φύγει δε θα κάναμε ενέργειες, παρόλο που θα στεναχωριόμασταν ίσως και περισσότερο...

logia είπε...

@ρομπερτ

thank you very much!

logia είπε...

@mahler76

μα σε όλους τους τομείς??????

νισάφι πια...

logia είπε...

@Artanis

έτσι γίνεται και στη Ν. Ζηλανδία;
Αναρωτιέμαι...

logia είπε...

@Maria Jose

είναι ακριβώς αυτό που λες!!!
μια ψυχρή μηχανή, που ρυθμίζει τα πάντα, χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν της τον ανθρώπινο παράγοντα

logia είπε...

@Maria Jose

είναι ακριβώς αυτό που λες!!!
μια ψυχρή μηχανή, που ρυθμίζει τα πάντα, χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν της τον ανθρώπινο παράγοντα

Talisker είπε...

συγγνωμη λιγο

εχουμε κρισεις???ποτε καλε?

μισο να ξαναδιαβασω και θα ερθω να σου πω :)

Talisker είπε...

μαλιστα !!
(δε ξερω αν γινονται κρισεις γιατι ειμαι σε αδεια αλλα νομιζω δε γινονται αυτη την εποχη, ειναι λιγο νωρις, μηπως ειναι κατι αλλο ?)

κατ εμε το σχολειο το κανει ο διευθυντης

οσο πιο επικοινωνιακος, ευελικτος, κοινωνικος, ανθρωπινος, εξυπνος και ενημερωμενος ειναι
τοσο ο δασκαλος εργαζεται με διαθεση που αντανακλαται και στα παιδια κι ενας σωστος διευθυντης αυτο εχει ως προτεραιοτητα


οσο μιζερος , οπισθοδρομικος , καρμιρης και ανενημερωτος ειναι
τοσο στο κλιμα ξεπεταγονται παραφυαδες , κατινιες κουτσουμπολακια , κλικες κλπ

-τωρα για τις κρισεις
πιστευω πως δεν πρεπει ο συλλογος να εχει λογο γιατι σιγουρα και εκει υπαρχει μεροληψια

οι κρισεις πρεπει να γινονται με κριτηρια
την μετεκπαιδευση, την παλαιοτητα
αλλα και το προφιλ του εκπαιδευτικου

ο τριτος παραγοντας ομως μπορει να κανει την κριση ριαλιτυ (ακριβως γιατι δεν μπορεις να ορισεις ενα προφιλ χωρις κα θιξεις αλλα)
κι ετσι
συνηθως παιζονται τα δυο πρωτα και η πολιτικη τοποθετηση

ισως εχετε τωρα κρισεις γιατι ειμαστε μετα τις εκλογες θα ρωτησω να μαθω αλλα οσο σκεφτομαι ναι το ακουσα κι εδω πως ολοι οι προισταμενοι θα αλλαξουν λογω εκλογων μετα τις γιορτες


οπως και να χει
μια καλη διευθυντρια ειναι καλου οπου και να παει
αυτη δε χανει

τα παιδια χανουν

και δυστυχως αυτο ειναι το κακο
οχι μονο για τετοιες θεσεις αλλα και για τη θεση του δασκαλου γενικα


Υπαρχουν πολλοι αξιοι ανθρωποι
πο τα παιδια κερδιζουν απο αυτους
αλλα δυστυχως
υπαρχουν και πολλοι που θα επρεπε να ειναι οπουδηποτε αλλου
(-γιατι ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ)
απο το να ειναι στις εδρες

και ναι Νελλυ
ακομα δυστυχεστερα
καποιοι απο αυτους λογω του συστηματος και της πολιτικης ειναι σε θεσεις που κανουν τις κρισεις

με τα ιδια κριτηρια που αυτοι κριθηκαν

-τα πολιτικα!

ασε με
το θεμα παιδεια απο οπου κι αν το πιασω μου ανεβαζει την πιεση
φιλια πολλα!

logia είπε...

@Talisker

οι κρίσεις έγιναν το 2007

όπως συμβαίνει πάντα, υπήρχαν παρανομίες και έγιναν ενστάσεις
Πχ στην Α Αθήνας κρινόμενοι για διευθυντές ήταν ταυτόχρονα και μέλη του ΠΥΣΔΕ...
Πώς να μη γίνει ένσταση;
Το δικαστήριο αποφάσισε να ακυρώσει τις κρισεις και να γίνουν εκ νέου

όμως πάλι γίνεται μπάχαλο...
χωρίς να έχει το ΠΥΣΔΕ ακυρώσει τις προηγούμενες, καλεί όλους τους Διευθυντές σε συνέντευξη και καταμέτρηση μορίων. ΧΩΡΙΣ να επαναληφθούν οι δηλώσεις προτίμησης!!!
Έτσι διευθυντές,που δεν έφταιγαν σε τίποτα μετακινούνται στα δυο χρόνια μέσα με μόνο κριτήριο τα μόρια και λαμβάνοντας υπ' οψιν τις προηγούμενες δηλώσεις!!!
Ποιός διευθυντής που έχεο πάει σε ένα σχολείο πριν από ενάμισυ χρόνο καιέχει ξεκινήσει δράσεις και προγράμματα και έχει στρώσει το σχολείο του, θέλει να φύγει καταμεσής της θητείας του;;;;;
Και πώς εμείς, παιδιά κυρίως μα και γονείς, θα αφήσουμε να μας φύγει το 10 το καλό, που πετύχαμε επιτέλους σ' αυτό το βασανισμένο ρημαδοσχολείο μας, που έγινε παλατάκι, παράδεισος από αυτήν την διευθύντρια;
Και όταν μάλιστα ούτε και κείνη θελει να φύγει; Γιατί δεν έκαναν όλη τη διαδικασία από την αρχή; Θα είχε δηλώσει το σχολείο μας και θα είχε λήξει η υπόθεση...