Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Ρατσιστική διαφήμιση! ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!







Αυτές τις μέρες που είμαι άρρωστη είχα την "τύχη" να δω και λίγη τηλεόραση!

Μεταξύ των άλλων λοιπόν και εκεί που υπέφερα από τον βήχα, το συνάχι, τον πονοκέφαλο, εμφανίζεται στην οθόνη μου μια διαφήμιση που με έστειλε τελείως...

Μια ευτραφής, απλοϊκή και μάλλον προς το χαζούλα κυριούλα, γύρω στα 40, με ντύσιμο μάλλον του προηγούμενου αιώνα, μην πω και του παραπροηγούμενου, κάθεται σε ένα καρακιτσαριό καναπέ σαλονιού αναλόγου αισθητικής και λύνει σταυρόλεξα!!!!
Πάνω εκεί, που η αργόσχολη 40άρα έχει χαθεί στα οριζοντίως και καθέτως, εμφανίζεται σούπερ ντούπερ, τρέντι, μοδάτος έφηβος να σωριάζεται στην πολυθρόνα εμφανώς καταβεβλημένος.

Η απλοϊκή μανούλα τον ρωτάει όλο στοργή:

- Τι έγινε αγόρι μου, τι έπαθες;

και κείνος απαντά:

- Άσε με ρε μάνα, δεν είμαι καλά, ΕΦΑΓΑ Χ!

η καλή, μα αργόσχολη προφανώς μανούλα, που μάλλον έχει και κάτι αιώνες να μιλήσει
με τον γιό της και δεν γνωρίζει τη νέα γλώσσα απαντά όλο αφέλεια:

-Τι θα κάνω με σένα παιδί μου; Δεν σου έχω πει να μην τρως έξω;

και εμφανίζεται ένα λεξικό, δεν γνωρίζω ποιού καθηγητή, επιστήμονα, γλωσσολόγου,
που εξηγεί:

έφαγα χ = έφαγα απόρριψη

(άραγε τι άλλο θα μπορούσε να σημαίνει και πόσο μυαλό χρειάζεται κανείς για να μην μπερδέψει το χ με τα μπέργκερς ας πούμε)

και μετά εμφανίζεται μια σοκολάτα, που προφανώς είναι προτιμότερο να φας αυτήν αντί του δυσκολοχώνευτου χ που σου κάθεται και στο στομάχι....
και ακούγεται :
"Break, βοηθά τους νέους να τους καταλαβαίνουν οι μεγάλοι. Όσο τρως μαθαίνεις!!!!!"

και γω φρικάρω!!!!!!

καθότι συνομήλικη της εν λόγω μανούλας ή τέλος πάντων σε κοντινή ηλικία και μάνα εφήβου και γω
και σκέφτομαι με το απλοϊκό μυαλό μου:

Ποιός φωστήρας σκέφτηκε αυτό το φρικτό σενάριο;

Υπάρχουν πολλές μανάδες σήμερα, που προλαβαίνουν να κάτσουν και στον καναπέ και να λύνουν και σταυρόλεξα;
Υπάρχουν πολλές μανάδες σήμερα αργόσχολες;
Υπάρχουν πολλές μανάδες, που θα μπέρδευαν το χ με φαγητό;
Είναι δε αυτή η εικόνα της 40άρας γυναίκας σήμερα;
Χοντρή. ηλίθια, χωρίς αισθητική, αργόσχολη;
Και ποιός του έδωσε το δικαίωμα αυτού του κυρίου να μας χλευάζει έτσι;

Επειδή λοιπόν θεώρησα αυτή τη διαφήμιση ιδιαίτερα προσβλητική για όλες τις μανάδες,
για όλες τις γυναίκες και θέλω κάπως να αντιδράσω σε αυτό το χλευασμό της Ελληνίδας μάνας,
δεν πρόκειται να ξανααγοράσω Break σοκολάτα
απαιτώντας να αποσυρθεί η παραπάνω διαφήμιση
και να ζητήσει και δημόσια συγγνώμη η εταιρεία γιαυτόν τον χλευασμό και την υποτίμηση του γυναικείου πληθυσμού!!!!!

Και για του λόγου το αληθές, να και η διαφήμιση!



Καλημέρα φίλοι μου!!!!!



58 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Είναι πολλά τα προϊόντα που δεν αγοράζω, λόγω των απωθητικών διαφημίσεων και ορισμένα, λόγω των ηλιθίων αφεντικών (άντε μετόχων).
Δεν είναι δυνατόν να έχω στο τραπέζι μου τα "οινοπνευματούχα" προϊόντα, ενός αλκοολικού (άντε πρώην).
Και άλλα πολλά.
Η ρεκλάμα που ανέφερες, θα ήταν καλή για την δεκαετία του '50, όπου υπήρχαν τέτοιες γυναίκες (νοικοκυρές μόνο).
Καλή εβδομάδα.

Ευρύνοος είπε...

Μα γιατί;

φτιάχνει τόσο ωραίους και καλούς ΠΙΘΗΚΟΥΣ αυτό το σύστημα, χρόνια τώρα..
με ευτυχισμένους (ηλίθιους) δανειολήπτες, με σούπερ ευτυχισμένους γιαουρτοφάγους-εραστές και τόσα άλλα..


υγ:Break δέν έτρωγα έτσι κι αλλιώς..

καλή εβδομάδα :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

.....συνέχεια:
Μια πρόχειρη αναζήτηση με πήγε ΕΔΩ.
Έχει κι άλλα...

Margo είπε...

χαχαχαα γελάω με το σχόλιο του Ευρύνοου.. και εγώ δεν έτρωγα break έτσι κι αλλιώς. Μα αν δει κανείς τηλεόραση δεν θα προλαβαίνει να καταγγέλλει..
Προχθές έβλεπε μια διαφήμιση η κόρη μου γνωστής εταιρίας τηλεπικοινωνιών. Ένα ζευγάρι μπαίνει στο κατάστημα ζητά κάτι.. μια γυναίκα παίρνει μέρος στην κουβέντα ταΐζοντας τα ψαράκια του ενυδρείου και αυτό που ζητούν (τον Παράδεισο!!!) τον βρίσκουν ανοίγοντας μια πόρτα που τους έβγαλε σε παραλίες χορούς και τραγούδια. Τότε η μικρή τρέχει εντυπωσιασμένη και μουγκρίζοντας μου έδειχνε την τηλεόραση. Τι είναι τι ρωτάω.. μμμμ.. τι είναι; Μας καλούν μου απαντάει! Εκείνη την στιγμή ήθελα να πετάξω την τηλεόραση έξω από το σπίτι..

Καλή βδομάδα Νέλλη μου

Lefteris Savvidis είπε...

Διαφημίσεις από διαφημιστές που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα! Η τηλεόραση είναι πραγματικά επικίνδυνη τέλος! Μανάδες χαζές και παραμελημένες και γιοί χαζοί που το αν έφαγαν χ τους νοιάζει μόνο δεν κοιτάνε όλοι τα χάλια τους.. γενικά μας κοροϊδεύουν στα μούτρα!!!

kariatida62 είπε...

Εγώ δεν θα υποστηρίξω την διαφήμιση της σοκολάτας, ούτε καν είμαι φίλος της μαύρης λιχουδιάς. Αλλά Νέλλυ μου, υπαρχει πρόβλημα επικοινωνίας μεταξύ νέων και μεγαλυτέρων! Η διαφήμιση είναι ίσως ακραίο παράδειγμα, οπως εξ'άλλου κάθε σατυρική διαφήμιση. Πρέπει να βάζουμε λίγο χιούμορ στην ζωή μας και να μην φοβόμαστε την κριτική...δυσκολευόμαστε οι γονείς μερικές φορές να καταννοήσουμε τον διαφορετικό τρόπο έκφρασης των σημερινών παιδιών κι'αυτό σατυρίζει χιουμοριστικά αυτή η διαφήμιση, ίσως βέβαια λίγο ακραία...
Μην κοιτάς εσύ είσαι συνεχώς με τα παιδιά και τα καταλαβαίνεις, δεν είναι όμως έτσι όλοι οι γονείς σαν κι'εσένα! Πραγματικά υπάρχουν προβλήματα και στον τρόπο επικοινωνίας αλλά και στον διαφορετικό τρόπο σκέψης. Ούτε όλες οι μανάδες κάνουν προσπάθειες να είναι πραγματικά δίπλα στα παιδιά τους και δεν προσαρμόζονται όλες στην εποχή των νέων...

Coula είπε...

Ούτε εγώ ξαναπαίρνω break, τέλος.

Βασικά οι διαφημίσεις είναι άθλιες και εννοείται πως θα έπρεπε να γινονται όλο και καλύτερες, αλλά δυστυχώς φαίνεται πως χάθηκε εντελώς η γουστόζικη φαντασία!

zeidoron είπε...

Νέλλυ μου ποιος σου είπε ότι οι διαφημιστές είναι πανέξυπνοι;
Δεν είναι μόνο αυτή,είναι πολλές οι διαφημίσεις που προσβάλουν και τη νοημοσύνη μας και την αισθητική μας.
Απορώ οι εταιρίες που "δυσφημίζονται" δεν τις βλέπουν;
Καλό απόγευμα και περαστικά σου!

efhbos είπε...

Ας μιλησω και εγω σαν εφηβος...
Πρωτον...Δεν θα μιλουσα ποτε ετσι στην μανα μου.Ετσι θα μιλησεις με το φιλαρακι σου.
Δευτερον, θα συμφωνησω μαζι σου, οτι δεν ειναι ετσι η σημερινη 40αρα γυναικα!Ισως ετσι να ειναι οσοι σκηνοθετουν ή ακομα και γραφουν τετοιου ειδους σεναρια!

b|a|s|n\i/a είπε...

από ρατσιστικές διαφημίσεις και εκπομπές άλλο τίποτα. στην πλειοψηφία το επίπεδο της τηλεόρασης δεν έχει καν επίπεδο.
την συγκεκριμένη η αλήθεια είναι την θεωρώ είτε αποτυχημένη είτε επιτυχημένη περισσότερο χιουμοριστική παρά ρατσιστική. πολύ περισσότερο θεωρώ ρατσιστικές και προσβλητικές όλες αυτές τις διαφημίσεις που ημίγυμνες έως γυμνές καλλονές χαϊδεύουν και χαϊδεύονται με αυτοκίνητα, ψυγεία, κουζίνες και όλες αυτές που παρουσιάζουν της διαφορετικής σεξουαλικότητας ανθρώπους σαν καρικατούρες.
πολύ σου καλησπέρα!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου!Θα συμφωνήσω ότι η ηλιθιότητα κατακλίζει σχεδόν όλη την τηλεόραση,κι όχι μόνο τις διαφημίσεις,αλλά και τις μεσημεριάνες εκπομπές που είναι άθλιες και τα σίριαλς.
Μας πασάρουν κάθε αθλιότητα για να "κάψουν" τα μυαλά μας και μετά μας πασάρουν και τις ειδήσεις για να μας φοβίσουν.Όλη αυτή η αποβλάκωση είναι σκόπιμη για να μας ελέχγουν και να μη σηκώσει ο Ελληνας κεφάλι!

απλο"Ποιηση" είπε...

από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις
με την τηλεόραση...

βάζουμε Χ στην break

αλλά λέμε ναι στη σοκολάτα...
(της έχω αδυναμία της άτιμης)

καλησπέρα Νέλλη μου

ανέμη είπε...

Ούτε και μένα μ'αρέσει η Break,τώρα ένας λόγος παραπάνω...

Καλή μας εβδομάδα Νέλλυ και περαστικά.

Caesar είπε...

Oι διαφημίσεις συνήθως είναι παραπλανητικές, δεν χρειάζεται να τις παίρνουμε & πολύ σοβαρά;)

50fm είπε...

To σεμεδάκι στο τραπεζάκι δείχνει ότι πρόκειται για νοικοκυραίους βρε Νέλλη μου!
Δεν το πρόσεξες;
Ευτυχώς η συγκεκριμένη σοκολάτα ποτέ δεν μου άρεσε...
Επιμένω στη σοκολάτα,πικρή υγείας,προτιμότερη η πίκρα της από αυτήν της διαφήμησης!
Περαστικούλια σου φιλεναδίτσα!
Φιλάκια

logia είπε...

@ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

πήγα φίλε μου εκεί και διάβασα για το το πρόβλημα της γλώσσας και της επικοινωνίας, από την πλευρά των νέων.
Όσο για τα προϊόντα, θα συμφωνήσω μαζί σου. Εμείς ας πούμε, δεν αγοράζουμε ποτέ κινέζικα, λόγω της παιδικής εκμετάλλευσης κλπ κλπ

logia είπε...

@Ευρύνοε
είναι καλό που όλοι σ΄αυτόν τον χώρο τουλάχιστον αντιλαμβανόμαστε την
μη-ποιότητα του όλου συστήματος
ίσως ωριμάζει τελικά σιγά-σιγά μέσα μας η στιγμή της αντίδρασης σε όλα αυτά που μας πλασσάρουν. Στο χέρι μας δεν είναι να κλείσουμε την τηλεόραση στα μούτρα τους;

logia είπε...

@Margo
να σου αναφέρω μια άλλη φριχτή διαφήμιση που έπαιξε για λίγο πριν την κρίση
Σε πάρτυ που όλοι μπεκρουλιάζουν έπαιζε το σκηνικό
και κάποια τράπεζα έλεγε κάτι του στυλ "για να ζήσεις και συ έτσι πάρε φοιτητικό δάνειο. μπορείς"!!!!!

ξωτικό είπε...

Νελλάκι δεν την έχω δεί αλλά όταν μου συμβαίνει παίρνω τηλέφωνα και τους τα λέω πιά (τώρα που προλαβαίνω ...)
άμα δεν μιλάμε καήκαμε !!
καλή ανάρρωσηηηηηηη !!!!

logia είπε...

@Lefteris Savvidis

ναι τελικά αυτό είναι το άλλο άκρο των υπέροχων, πανέμορφων, με τέλειες αναλογίες γυναικών και ανδρών με τα υπέροχα κατάλευκα δόντια, τα λαμπερά χαμόγελα τις διαστάσεις ακρίδας κλπ κλπ
Απ΄οπου και να το πιάσεις βρωμάει

logia είπε...

@kariatida62, φίλη μου

νομίζω οτι οι εποχές, που γονείς και παιδιά τα χώριζε ένα τεράστιο χάος, η άβυσσος έχουν περάσει ανεπιστρεπτί
Δεν στέκομαι στο θέμα επικοινωνίας, σίγουρα υπάρχουν πράγματα που τα παιδιά μας είναι πολύ μπροστά από μας, στέκομαι όμως στο πώς πλασάρουν τη γυναίκα. Και δεν είμαι καμμιά φεμινίστρια έτσι;
Στις πιο πολλές διαφημίσεις το πρότυπο της γυναίκας που λανσάρεται είναι αυτό των μοντέλων. Και όλα τα κορίτσια θέλουν να τους μοιάσουν και από την άλλη παρουσιάζεται μια γυναίκα στο άλλο άκρο η οποία χλευάζεται ασύστολα από τον διαφημιστή. Στέκομαι στην όλη εικόνα.
Είναι σαν να λένε στα παιδιά μας, οι μανάδες σας είναι ηλίθιες, χοντρές και τεμπέλες.
Και ξέρεις κάτι, όσο απλοϊκή και να είναι μια μάνα ή ένας πατέρας, ένας γονιός τέλος πάντων, ε σίγουρα δεν θα περάσει το χ για φαϊ.
Το χιούμορ μου αρέσει. Το ίδιο και η σάτιρα.
Αυτό που απεχθάνομαι είναι τα μοντέλα που προσπαθούν να μας πλασσάρουν.
Μην ξεχνάς τα in και out της εποχής Κωστόπουλου με το κλικ, που γαλούχησαν γενιές.
Γιαυτό μιλάω...
και πού 'σαι εμένα μ' αρέσει γαμώτο η σοκολάτα, "τα σπάει"!!!!
φιλιά

logia είπε...

@Coula

υπάρχουν και διαφημίσεις που εικαστικά και τεχνικά είναι αριστουργήματα!!! Σκέτη τέχνη!!!
αλλά σαφώς υπάρχουν και κάτι σκουπίδια...

logia είπε...

@zeidoron

θα σου πω το εξής:
όλοι έχουμε ακούσει στο ραδιόφωνο αυτές τις εμετικές μερικές φορές διαφημίσεις του jumbo
Και όλοι πάλι θα έχουμε δει εκείνη τη διαφήμιση του jumbo με τις σακούλες που άλλος την έκανε κουρτίνα, άλλος κάλυμμα για τη σέλα, άλλος κάλυμμα για τα παπούτσια στη βροχή, άλλος τη χρησιμοποίησε για να βάψει κλπ την οποία θεωρώ εξαιρετική σαν σύλληψη και σαν εκτέλεση και όσον αφορά τη σχέση ιστορίας-εικόνας-μουσικής, αλλά και σε σχέση με την πραγματικότητα. Ε, σε πληροφορώ, οτι και τις δυο τις έχει κάνει ο ίδιος διαφημιστής!!!! Προφανώς στοχεύουν σε διαφορετικούς αποδέκτες

logia είπε...

@efhbos

να λοιπόν που και ο έφηβος διαφωνεί με το στυλάκι που λανσάρει η εν λόγω διαφήμιση
χαίρομαι που συμφωνούμε και να ξέρεις οτι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη γλώσσα των νέων, αντίθετα τη βρίσκω και γω πολλές φορές να χρησιμοποιώ εκφράσεις τέτοιου είδους, αλλά εκεί που πρέπει... όχι παντού!

logia είπε...

@b|a|s|n\i/a


έχεις δίκιο φίλε μου, θα συμφωνήσω μαζί σου. Τις βρίσκω άκρως ρατσιστικές και προσβλητικές!!!!

logia είπε...

@Με τα φτερά της ψυχής
προτείνω να βάλουμε χ
στην προσβλητική για τα μυαλά μας τηλεόραση!!!!
Ας την κλείσουμε κι ας ανοίξουμε βιβλία, ας πάμε βόλτα, ας ακούσουμε μουσική ,ας μπλογκάρουμε...

logia είπε...

@απλοΠοίηση

και γω βρε την καταβρίσκω με τη σοκολάτα
σου έχουν στείλει εκείνο το e-mail που λέει οτι το κακαόδεντρο είναι φυτό, η σοκολάτα βγαίνει από το κακαόδεντρο, άρα είναι φρούτο;
Και ότι η σοκολάτα γάλακτος είναι γάλα με φρούτα, ένα υπέροχο δηλ και υγιεινό πρωινό;
Λες να το υιοθετήσουμε;

logia είπε...

@ανέμη

λες να κάνουμε κίνημα αντιbreak τελικά;
καλό βράδυ

logia είπε...

@Caesar
παραπλανητικές οκ, no problem

αλλά προσβλητικές, όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω

και βέβαια χαμογελώ πάντα

:))

logia είπε...

@50fm
ναι το πρόσεξα
αυτό που δεν κατάλαβα είναι πώς προλαβαίνει να είναι και όλα συγυρισμένα και να λύνει και σταυρόλεξα

logia είπε...

@Ξωτικό μου

πού παίρνεις δηλ; στο κανάλι ή στη διαφημ. εταιρεία ή στην διαφημιζόμενη εταιρεία;

Talisker είπε...

ωπα :)
μισο!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

εμενα μου αρεσει πολυ αυτη η διαφημιση και γελαω απιστευτα ..
με το υφος της μαμυ
οπως και με κεινο του πατερα
"στη μανα σου το ειπες?"

δειχνει ακριβως το χαος της επικοινωνιας των γενεων..
αυτο θελει να τονισει
η παρουσια της "40νταρας"..

δε ξερω νομιζω πως η υπερβολη πετυχαινει αυτο που θελει ...

Νελυ μου
κι εγω με τι ς διαφημισεις εχω απιστευτο κωλυμα και καποτε το εψαχνα πολυ
(κι εχω μεινει σπιτι πολυ )

πιστευω οτι ειναι το πιο υπουλο μεσο πλυσης εγκεφαλου και οποτε εχω χρονο θελω να αναφερθω πιο ειδικα

εχω παντως να σου προτεινω μια ακομα χειροτερη απο αυτη
τοσο που τη κυριουλα θα τη συμπαθησεις

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΜΑΜΑ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ-
σηκωνει τους δυο ταγλαραδες και μαλλιαδες γιους ο ενας φρικιο ο αλλος γιαπις ανω των 30
και ακομα τους νταντευει ..στο πρωινο..


δεν μπορω να φανταστω οτι περνανε μηνυματα αυτου του τυπου οι διαφημισεις
παρα μονο τον σαρκασμο,την υπερβολη και τη χαζομαρα που οντως εχουμε ως λαος γιατι πιστεψε με
-υπαρχουν πολλες τετοιες μαμαδες:::)

φιλια πολλα
και..... μακρια απο μας!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Θα ενώσω και τη δική μου αγανάκτηση με αυτήν της παρέας. Την είδα τη διαφήμιση και μου προκάλεσε την ίδια αντίδραση για δύο λόγους:
α) γιατί υποδαυλίζει το χειρότερο είδος "χιούμορ" της εποχής μας που στηρίζεται στην υποτίμηση του άλλου (έχετε προσέξει την κυριαρχία αυτής της εκδοχής "χιούμορ" γύρω μας;)
β) γιατί προσπαθεί να χαϊδέψει νεανικά αφτιά, λαϊκίζει αισχρά και διαβρώνει σχέσεις.
Οριστικό break σ' αυτές τις διαφημίσεις πρέπει να απαιτήσουμε.

H.Constantinos είπε...

Δεν νομίζω ότι υπήρχε πρόθεση... Μερικές φορές, όταν εντοπίζεις μόνο στο χιούμορ και δημιουργείς μία φιγούρα μόνο με αυτή την λογική, δεν το σκέφτεσαι ότι μπορεί να το δούν κάποιοι προσωπικά.
Το λέω γιατί μου έχει συμβεί πολλές φορές να ακούσω διάφορα γιά κάποια κείμενά μου, όπου πραγματικά δεν είχα καμμία διάθεση γιά γενικεύσεις...

Μαρια Νικολαου είπε...

Exεις απολυτο δικιο
Κι αυτες κι αλλες πολλες προσβαλλουν τη νοημοσύνη μας δυστυχως

logia είπε...

@Talisker
είσαι με παιδιά και ξέρεις σίγουρα πολλά πράγματα για την επικοινωνία. Πιστεύεις αλήθεια οτι σήμερα υπάρχει τέτοιο χάσμα;
Εγώ δεν το πιστεύω.
Πιστεύω οτι υπάρχει έλλειψη επικοινωνίας, ναι, μα όχι λόγω χάσματος αλλά λόγω έλλειψης χρόνου. Επίσης, όλο και πιο συχνά παρατηρώ γονείς, που αρνούνται να μεγαλώσουν. Που παραμένουν για πάντα παιδιά ή που παλιμπαιδίζουν!
Όμως το χάσμα όπως ίσως το βιώσαμε έμείς σαν παιδιά, δεν νομίζω οτι σήμερα υφίσταται.
Αυτή η εικόνα που δίνει η συγκεκριμένη διαφήμιση, δεν καλύπτει ούτε την εικόνα της δικής μου μητέρας. Φτάνει μάλλον στην εικόνα της γιαγιάς μου.
Αλλά τέλος πάντων, το ζητούμενο για μένα είναι οτι γενικότερα στην κοινωνία μας έχουν εκπέσει πλέον πολλές μα πάρα πολλές αξίες.

Όταν ήμασταν μικρά μας έλεγαν οι γονείς μας να μην κοροϊδεύουμε τα άλλα παιδιά που είχαν κάποιο πρόβλημα. Σήμερα στήνεται ολόκληρη βιομηχανία εκμεταλευόμενη ακριβώς αυτό: Τις ανθρώπινες αδυναμίες!
Και αυτό με εξοργίζει...
όπως και η έλλειψη σεβασμού στον άνθρωπο...

την καλημέρα μου

logia είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή


ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου!

καιρός να αρχίσουμε να γινόμαστε σε όλα πιο επιλεκτικοί!!

καλημέρα

logia είπε...

Η.Constantinos
εγώ νομίζω οτι υπήρχε η πρόθεση να βγάλει γέλιο με τη χαζή μανούλα που έχει να βγει από το σπίτι της κάτι αιώνες και αυτά που της λέει ο γιός της της φαίνονται αλαμπουρνέζικα. Αλλά εδώ μπάζει το σενάριο. Διότι αυτή η κυρία που κάθεται όλη μέρα σπίτι και προφανώς θα βλέπει και πολύ τηλεόραση θα έπρεπε να έχει γίνει εξπέρ σ' αυτά, αφού η τηλεόραση είναι το καλύτερο σχολείο...
Αλλά ακόμη κι αν δεν υπάρχει πρόθεση, μήπως απλά δείχνει την έλλειψη εκτίμησης του δημιουργού προς το γυναικείο φύλλο και μάλιστα τις μαμάδες; Αν ήσουν ψυχολόγος πώς θα το έκρινες;
Αλλά εγώ κυρίως πήρα σαν αφορμή αυτή τη διαφήμιση, που με εξόργισε, για να ανοίξει μια συζήτηση
και να ανταλλάξουμε απόψεις, τις οποίες σίγουρα βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες.
Όσο γι αυτό που γράφεις για τα κέιμενά σου, φυσικά, όταν κάποιος εκθέτει τις σκέψεις του θα δεχτεί κάθε είδους κριτική και μή νομίζεις, οτι εμείς οι αναγνώστες μπορούμε πάντα να κατανοήσουμε πλήρως τι έχει μες το κεφάλι του κάποιος που γράφει ένα κείμενο...
Παρεξηγήσεις μα και αντίθετες απόψεις θα υπάρχουν πάντα.
Πάντως εγώ απ' ότι έχω διαβάσει δικό σου στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι που να με ενόχλησε, ίσα-ίσα μου αρέσει ο τρόπος που μέσα από την ιστορία σου περνάς μηνύματα και βάζεις τον άλλον να σκεφτεί και να προβληματιστεί!!!
καλημέρα

Βάσσια είπε...

Περαστικά σου :-)

Νέλλυ μου χάλια διαφήμιση, απ' όπου κι αν την εξετάσεις.

Καλή εβδομάδα!

Mariela είπε...

καλησπέρα και περαστικά σου...
την έχω δει κι εγώ τη διαφήμιση!!
τη βρήκα εξαιρετικά χαζή και δεν ασχολήθηκα άλλο... νομίζω πως και μόνο που ασχολούμαστε με αυτήν έστω και διαμαρτυρόμενοι, πολύ της είναι... η τηλεόραση είναι γεμάτη από χαζές διαφημίσεις.
Δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να συγχύζεται με τ΄τοια θέματα και να χαλάω φαιά ουσία... αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχεις δίκιο!!
σε φιλώ πολύ

nimertis είπε...

φίλη μου Νέλλυ, με το εξαιρετικό σου αισθητήριο εντόπισες αυτό που φαινομενικά είναι 'αθώο' ενώ είναι βαθιά αντιδραστικό και εν τέλει και γελοίο... όσο υπάρχουν ενεργοί πολίτες και σκεπτόμενοι άνθρωποι αισιοδοξώ... να σαι καλά!

fractal είπε...

Συμφωνώ με την Τάλισκερ πως υπάρχουν πολύ χειρότερες.
Αλλά υπάρχουν και πολύ χειρότερες στιγμές στην τηλεόραση που δεν είναι οι στιγμές της διαφήμισης που στο κάτω κάτω δεν μπορείς να τις πάρεις σοβαρα.
Πριν λίγες μέρες π.Χ. Η γνωστή Τατιάνα συνεντευξιαζόταν με τον γνωστο Ψιλλάκη. Την εκπομπή παρακολουθούσαν προφανώς για εκπαιδευτικούς λόγους μαθητές γυμνασίου!!!!!!
Ο γνωστός Ψιλλάκης διαμαρτυρόταν στους μαθητές που δεν χειροκροτούσαν τα λεγόμενά του, και μετά από αυτό οι μαθητές συμμορφώθηκαν!!!!
Αν δεν απολύσουν αυτούς τους εκπαιδευτικούς που πάνε τα παιδιά μας σε αυτές τις εκπομπές για να τους διδάξουν πόσο σημαντικός είναι ο Ψινάκης ..(α,, καλά.... εκανα λάθος και το όνομά του πιό πάνω, αλοίμονό μου αν το πάρει χαμπάρι) και πόσο σημαντικές είναι οι αηδίες με τις οποίες ασχολείται η Τατιάνα και πόσο σπουδάια πρότυπα για επιτυχία είναι και οι δύο ..
Τότε αυτές οι διαφημίσεις θα γίνονται αποδεκτές από την κοινωνία μας σαν έργα τέχνης..
Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

Artanis είπε...

Αχαχαχα, είναι χαζοδιαφήμηση ΜΟΝΟ, τελείως άκυρη για Ελλάδα...
(να τη δείξουμε στους ΝΖηλανδούς, θα αλλάξουν την σοκολάτα με μπουκάλι μπύρας, και θα κάνει τρελές πωλήσεις)
Φιλιά, καλημέρα...
και περαστικούλια!

kiki είπε...

Περαστικά Νέλλη! Πιο πολύ απ' όλα, με εντυπωσίασε που εμβάθυνες τόσο σ΄αυτό που είδες!

υγ. ένα τεστ με σταυρόλεξα το έχω για όποτε πετάω με αεροπλάνο. Δλδ, για 1 φορά στα 1-2 χρόνια...

ΑΕΡΙΚΟ είπε...

Αμ και όλες οι άλλες, εκείνες που δείχνουν το ανδρικό το είδος ως χαϊβάνι που το τραβολογάει μια κωλοπετσωμένη Κατίνα, που το πας;
Η διαφήμιση έτσι κι αλλιώς προπαγάνδα κατανάλωσης ήταν και θα είναι. Μέχρι πρόσφατα της αρκούσε να μας πείθει ότι δεν ήμαστε trendy για να πάμε τρέχοντας να αγοράσουμε. Τώρα δεν της φτάνει αυτό. Ειδικά στις διαφημίσεις που απευθύνονται στο "νεανικό κοινό" έχει επιστρατεύσει το κλισέ του "χάσματος των γενεών" και εξαπολύει κάθε βλακώδη μοχθηρία του creative, τάχα μου σαν χιούμορ και σάτιρα προς τους "μεγάλους", τους "γονείς" οι οποίοι, συλλήβδην, παρουσιάζονται σαν γελοίοι, καθυστερημένοι και υποανάπτυκτοι. Τέλος πάντων. Δεν υπάρχει καλή διαφήμιση! Στην καλύτερη περίπτωση, μερικές είναι έξυπνες ή χαριτωμένες. Δηλαδή, ακόμα χειρότερα...
:-])

Poet είπε...

Από βλακώδεις διαφημίσεις άλλο τίποτα. Εγώ όμως έχω φάει πολύ πιο σκληρό Χ. Η ομογάλακτή σου έφυγε, λέει, προς βορρά κι ακόμη να χτυπήσει το κουδούνι μου. Τι κάνουμε, δηλαδή, εμείς εδώ στη Θεσσαλονίκη, μπρίκια κολλάμε;

Κι επειδή ούτε σχόλιο επιτρέπει στην ανάρτηση της φυγής της, διαμαρτύρομαι εδώ εντόνως εκ μέρους όλων των βόρειων θαυμαστών του Ξωτικού και δηλώνω ότι δεν πρόκειται να ξαναστρέψω το βλέμμα μου προς το φεγγάρι. Άντε να μην πω ότι δεν πρόκειται να ξανακούσω μουσική !!

Καλησπέρα σας.

fractal είπε...

Αντίο

logia είπε...

Βάσσια μου
γειά σου

θα συμφωνήσω

logia είπε...

@Mariela

έχεις δίκιο


το σκέφτηκα και γω πως έτσι ίσως να της έδινα περισσότερη αξία

logia είπε...

@nimertis


πρέπει να αντιδράμε πια

νισάφι

μας έφαγε το βόλεμα και η αδιαφορία

χωρίς αυτό να σημαίνει πως και η Μαριέλα δεν έχει δίκιο όταν λέει πως δίνουμε πολύ αξία...

logia είπε...

@fractalάκι

μου καλά τα λες αλλά που πας και με τρομάζεις; τι ξαφνικό αντίο είναι αυτό;

σε φιλώ

και να σου ευχηθώ καλύτερα καλό ταξίδι

δεν θέλω αντίο

logia είπε...

Artanis

Kiki


ευχαριστώ κορίτσια

αναρρώνω δουλεύοντας τρελλά

φιλιά

logia είπε...

ΑΕΡΙΚΟ

πρώτη φορά στα μέρη μου;

καλώς ήρθες

όλες αυτές οι διαφημίσεις που προσπαθούν να διαπλάσουν χαρακτήρες είναι χαζές και κάκιστες

λέω να τους βάλουμε χ

logia είπε...

@Poet


πιο βόρεια....
θα μεταβιβάσω τις διαμαρτυρίες!!!!!!

Άιναφετς είπε...

Και..καταλήγουμε στο ίδιο σημείο, πως η αντίδραση, η αλλαγή, η επανάσταση ξεκινάει από μέσα μας!
Καλή βδομάδα!

ολα θα πανε καλα... είπε...

τώρα πια θα είσαι σίγουρα καλά και δε θα χρειάζεται να συγχίζεσαι με τις ελληνικές διαφημίσεις!
Ναι,την έχω δει και εγώ αυτή τη διαφήμιση αλλά θες επειδή δεν είμαι μητέρα,θες επειδή γνωρίζω πολύ καλά εφήβους που μιλάνε έτσι,θες επειδή το είδα σαν πραγματικό χάσμα επικοινωνίας(γλωσσικής)μη σου πω ότι όταν την είδα για πρώτη φορά παραξενεύτηκα και χαμογέλασα.Οπωσδήποτε όμως η μαμά αυτή δεν είναι εικόνα της σημερινής μητέρας.Θα υπάρχουν και μη εργαζόμενες και παχουλές και απλοϊκές και καλά κάνουν να υπάρχουν φυσικά - απλώς δεν είναι έτσι οι σημερινές σαραντάρες,συμφωνώ.

logia είπε...

@Άιναφετς στο παλιό σου σχόλιο τώρα απαντώ, πως και σωστά καταλήγουμε κάθε φορά πως η επανάσταση ξεκινά από μέσα μας, αλλά μετά; Δεν πρέπει με κάποιο τρόπο να συνεχίσουμε;

logia είπε...

@Ολα θα πάνε καλά

απαντώ λίγο καθυστερημένα στο σχόλιό σου για την ρατσιστική διαφήμιση, συγγνώμη
Το θέμα είναι για μένα, να μην υπάρχει χλευασμός, να μην προβάλλουν αρνητικά και να μην εκμεταλεύονται οι διαφημιστές και η τηλεόραση τις αδυναμίες του κόσμου
δεν είναι δυνατόν να βγάζει κάποιος γέλιο από τις αδυναμίες του άλλου...