Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΟΥ ... ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΞΩΤΙΚΟΥ!





Εισαγώμενος και ακριβοπληρωμένος
εξ Ιταλίας
ήρθε σαν λατίνος εραστής με το καλογυαλισμένο του μαλάκι
και το βλέμμα του Ντε Νίρο,
ανέβηκε στο Πόντιουμ,
αστειεύτηκε με την καρέκλα του, που την είπε καρέκλα γυναικολόγου,
λες και ξέρει αυτός τι σημαίνει να κάθεσαι στην καρέκλα του γυναικολόγου,
μας έκανε ένα σχόλιο για τις κάκιστες εκδόσεις Kalmus,
έχωσε το αριστερό του χέρι στην τσέπη του φιρμάτου παντελονιού του,
πήρε την μπαγκέτα στο δεξί και άρχισε να ανεβοκατεβάζει το χέρι του εν είδει σολφέζ
για όλη την πρόβα!
και για την άλλη πρόβα!
και την επόμενη δεν τη χρειάστηκε...
όπως και τις δυο πρώτες που τις ακύρωσε...
και στη γενική πάλι το στείρο στυλάκι του,
στο τέλος πέταξε και ένα good Luck
και ξανασυναντηθήκαμε το βράδυ
στη συναυλία,
εμείς με τις αγωνίες μας
κι αυτός άνετος κι ωραίος!
ανεβοκατέβαζε το χεράκι του
μην πω πως καμιά φορά περίμενε να μπούμε για να το κατεβάσει...
και αυτός ο δημοσιουπαλληλίσκος μαέστρος ,
που έκανε στην Αθήνα το εξτραδάκι του
και τσέπωσε και τα ωραία μας λεφτά εν μέσω κρίσης,
ήθελε να διευθύνει Μπραμς!
Τέταρτη Συμφωνία Μπράμς!
Το Αριστούργημα!!!!




Δεν είμαι Διευθύντρια της ΚΟΑ,
ούτε Κοντσερτίνο,
ούτε καν Κορυφαία...
είμαι ένα tutti κολόβιολο, (όπως κάποτε με συμπάθεια συνάδελφος κορυφαίος μας αποκάλεσε)...
στην πρώτη ορχήστρα της Χώρας!
Μα εγώ την πονάω αυτήν την Ορχήστρα
την Αγαπάω
είναι τρόπος ζωής
είναι το δεύτερο σπίτι μου
η δεύτερη οικογένειά μου
είναι τροφή και νερό...


και μου ρχότανε να σηκωθώ να τον πλακώσω στο ξύλο
κι αυτόν και τους κορυφαίους μας,
που δεν αντέδρασαν
και τον διευθυντή μας που μας τον έφερε!
ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί στο τέλος,
γιατί όσο κι αν προσπαθούσα να χαθώ στη μουσική του Μπραμς
αυτός ήταν εκεί
να διεκπεραιώνει με τον χειρότερο τρόπο
να ασελγεί πάνω σε ένα από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα της κλασσικής μουσικής.



Και μεις που έχουμε μάθει να παίζουμε με ψυχή,
που έχουμε μάθει σε μια ερωτική σχεδόν σχέση με τον μαέστρο,
να προσπαθούμε να κρατηθούμε από κάπου
για να βρούμε έμπνευση...
μα μάταια!


Και η ορχήστρα σαν το σαπιοκάραβο που παλεύει με τα κύματα
μια πάνω μια κάτω,
μια να αποσυντονίζεται,
μια να ξαναπαίρνει φόρα,
μια να φαλτσάρει και μια να συνέρχεται...
δεν ξέρω αν ήταν για γέλια ή για κλάματα,
μα όταν τελειώσαμε ήμουν οργισμένη!!!


Πού πας βρε με το χέρι στην τσέπη να διευθύνεις Μπραμς;
Αν δεν σ' άρεσε η ορχήστρα, το καπελάκι σου και δρόμο...
αλλά τα λεφτά είναι ωραία ε;
Και ποιός είσαι εσύ, που θα μας απαξιώσεις έτσι;
Εδώ ολόκληρος Plasson ήρθε φέτος και δούλεψε με σεβασμό!!!
Αλλά δεν φταις εσύ
φταίμε εμείς που ανεχόμαστε
και φταίει και το κοινό
ναι το κοινό που ζητοκραύγαζε
Ναι ζητοκραύγαζε!!!
Αλλά δεν έχουμε παιδεία,
δεν ξέρουμε να ξεχωρίζουμε το όμορφο, το καλό, από το εντυπωσιακό...
Γιατί ο κύριος ήταν καλός θεατρίνος...


Και αύριο θα έρθουν οι φίλοι μου οι μουσικοκριτικοί και θα λένε
πως ο μαέστρος ήταν τέλειος
μα η ορχήστρα δεν ακολούθησε...
και κανένας μας δεν θα βγει να υπερασπιστεί τα αυτονόητα
αφού ο άνθρωπος δεν έκανε πρόβες,
αφού έκανε το κάθε τι για να ξεχάσουμε
ό,τι κορυφαίοι μαέστροι γι' αυτήν την υπέροχη συμφωνία μας δίδαξαν!
γιατί θανάτωσε την έμπνευση
την έστησε στο ένα μέτρο και την πυροβόλησε...
γιατί όλοι θα έχουμε τη φωλιά μας λερωμένη
γιατί αφήνουμε να έρχονται τέτοιοι μαέστροι και να μας διευθύνουν!!!!



γιαυτό δεν ήρθα στο Ηρώδειο
γιαυτό δεν ήθελα να ζήσω από κοντά το όνειρο του El Sistema
γιατί θα έξυνε μια πληγή ήδη αιμορραγούσα...
και πώς μετά από αυτό
θα γύρναγα να κάνω πρόβα Μπραμς με το χεράκι στην τσέπη;
Με καταλαβαίνεις ξωτικό μου;
Δεν το άντεχα...
απλά
προστάτεψα τον εαυτό μου....


48 σχόλια:

ξωτικό είπε...

ωχ Νελλάκι μου τα είχα μάθει πριν την συναυλία και σε σκεφτόμουν ...γιατί ήξερα πως μόνο μια φορά η ορχήστρα αξιώθηκε να έχει "πρόεδρο" με....άντε να μην το πώ ...κι ας ήτανε γυναίκα !!
Είναι αυτά που χαίρομαι απ'την μια που δεν μου λείπουν, κι απ'την άλλη τρώγομαι...να έβαζα καμμιά φωνή ...για να μη νιώθεις μόνη....
Έπρεπε να έρθεις όμως για να σιγουρευτείς πως....δεν είσαι τρελλή !!!!
και δεν θα παραξενευτείς (το ξέρω)άμα ακούσεις τους...φίλους σου τους κριτικούς να μιζεριάσουν για τους Μπολιβάρους γιατί ..το τέταρτο μέτρο του δεύτερου μέρους έπρεπε να είναι ενάμισυ χιλλιοστό του χρονόμετρου πιο 'κεί ας πούμε....
................................
Απλώς..... Σ'ΑΓΑΠΆΩ

zeidoron είπε...

Αν κατάλαβα καλά αγαπητή Νέλλυ αυτός ο άνθρωπος πληρώθηκε αδρά από την ΚΟΑ!Γιατί εμείς δεν έχουμε μαέστρους;
Με τι κριτήρια και ποια λογική τον φέρανε κι επίσης εσας σας έχουν ξωφλήσει κι έχουν και περίσσευμα για να καλούν απ' έξω ψωνάρες;
Καλό ξημέρωμα και πάρτο απόφαση τα κυκλώματα ζουν και βασιλεύουν!

Artanis είπε...

Χα, κατάλαβα...
Ψυχραιμία...
Ωραίες φωτό...
Καλό σου βράδυ...

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι απλώς με παρηγορούσε το ξωτικό, επειδή έχασα τη συναυλία...
Τελικά μια παράσταση έχασα κι όχι συναυλία!
Κρίμα που ακούγεστε μόνο εδώ.
Η αλήθεια είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού παρίσταται σ' αυτές τις "εκδηλώσεις" μόνο και μόνο για να μπορεί να πει ότι ήταν εκεί! Για να ειδωθεί και ν' ακουστεί και όχι για ν' ακούσει, να αφουγκραστεί.
Παιδεία χρειαζόμαστε -έχεις δίκιο-, αλλά και κότσια για να δείξουμε ότι, ως ιθαγενείς, δεν δεχόμαστε τις γυάλινες χάντρες τους!

Margo είπε...

Πιστεύω ότι λίγο μετρούν οι κριτικοί ή ακόμη και αυτοί που κρέμονται από εκτιμήσεις τους. Και συγνώμη.. τι σόι μουσικοκριτικός είναι αυτός που θα πει ότι η ορχήστρα δεν ακουλουθεί??? Και ο μαέστρος τι ρόλο παίζει, αυτή είναι η δουλειά του.. να την οδηγήσει!

Σημασία έχει τι εισπράττει ο ακροατής.. όμως θεωρώ πολύ πολύ σημαντική την μαρτυρία των μελών της ορχήστρας. Γι αυτό χάρηκα πολύ που διάβασα τη δική σου Νέλλη μου.
Η περιγραφή του συγκεκριμένου δείχνει έναν άθλιο μαέστρο.. δυστυχώς!

Λυπήθηκα πολύ και για το tutti κολόβιολο(;) απαράδεκτο!!! Τι σημαίνει κορυφαίος, τι σημαίνει Κοντσερτίνο.. αν ο κορυφαίος είναι "ψωνάρα" θα παίξει χειρότερα από το τελευταίο βιολί...
Μην στεναχωριέσαι.. να τα λες, όμως μη τα αφήνεις να σε στεναχωρούν.

Ερώτηση τώρα.. το όνειρο του el Sistema θα μπορούσε να βρει μιμητές στην Ελλάδα; Το σκέπτομαι εδώ και καιρό, τώρα που θα πέσει πείνα και η μουσική θα είναι για τους ακόμη πιο λίγους, ίσως είναι ευκαιρία να γίνει κάτι ανάλογο. Έτσι κι αλλιώς ή άνεργοι ήμαστε ή δεν μας πληρώνουν!

Φιλιά πολλά πολλά:)

Ευρύνοος είπε...

Απο μουσική λίγα γνωρίζω μα απο τέτοιες συμπεριφορές, δυστυχώς πολλά..

οπότε, κατανοώ και οργίζομαι κι εγώ παράλληλα..

κι όλα αυτά, κάτω απο το πρίσμα της καθυστέρησης των πληρωμών σας απο όσα γνωρίζω..

θα αλλάξει ποτέ η χώρα γενικότερα;

καληνύχτα..

VAD είπε...

Δεν κατέχω το θέμα,εσύ εισαι από μέσα και ξέρεις,ακομα και στο χώρο της Τέχνης πολλοί λειτουργούν δημοσιοϋπαλλήλιστικα...
Καλή εβδομάδα...

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα.

Με την αγάπη μου,

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutis
friedfeed.com/kostasvloutis

Βάσσια είπε...

Τι να πω Νέλλυ μου.
Είναι πολύ λυπηρό γμτ και θλιβερό να μεταχειρίζονται έτσι τη μουσική και την ορχήστρα.

Αλήθεια, έτσι όπως τα περιέγραψες θύμωσα και αν ήμουν στη θέση σου έτσι ακριβώς θα ένιωθα.

Καλό απόγευμα

kiki είπε...

Πω πωωωω...Τι αντικρουόμενα συναισθηματα! Όταν παίζεις μουσική, υποτίθεται σε παρασαίρνει, είσαι αλλού, φεύγεις...Κι αντι γι' αυτο, να έχεις νιώσει μετά από παράσταση οργή, πίκρα, απελπισία, απέχθεια... Πώς είναι δυνατόν αυτά να συνυπάρχουν; Φαντάζομαι πώς ένιωσες για να μην μπορέσεις να ξεφύγεις ούτε με τη μουσική. Γμτ...μέχρι κι εγώ έχω εκνευριστεί με όσα περιγράφεις...(όχι μόνο σήμερα).

logia είπε...

Ξωτικό μου

τα έμαθες ε;
Καταλαβαίνεις πώς ήμουν όλη τη βδομάδα...
Αλλά καλά να πάθω...πρέπει να μάθω να είμαι αναίσθητη...
ήρθε ο τύπος, φυσικά μιλούσε μόνο ιταλικά, πέρασε απαρατήρητος, δεν άφησε τίποτα, δεν έδωσε τίποτα, αντίθετα πήρε την όποια αμοιβή του και γύρισε στην πατρίδα του μάλλον χλευάζοντάς μας και για την αντίδραση του κοινού...

logia είπε...

@zeidoron

δεν ξέρω αν πήρε μικρή ή μεγάλη αμοιβή,
σαφώς και έχουμε και Έλληνες μαέστρους,
όμως πρέπει να έρχονται για το καλό της ορχήστρας και μεγάλα ονόματα του χώρου,
όχι μαεστρίσκοι που το παίζουνε μεγάλοι...

όσο για το ταμείο της ορχήστρας, ε και αυτό χρωστάει σε Έλληνες καλλιτέχνες, που συνεργάστηκαν, δεν οφείλει όμως μισθούς, προς το παρόν...

Αυτό που οφείλει 11 μήνες
τώρα πια δεδουλευμένων, είναι το
ΩΔΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ!!!

logia είπε...

@Artanis

προσπαθώ...
καλή βδομάδα!

logia είπε...

@Υπατία Η Αλεξανδρινή

αν εννοείς τη συναυλία στο Ηρώδειο της Simon Bolivar Orchestra έχασες!!!!
Σίγουρα έχασες γιατί προσφέρουν μουσική με τεχνική αρτιότητα, με μεγάλη ευαισθησία, μα κυρίως με απίστευτη ενέργεια, που τη μεταφέρουν στο κοινό σαν θαύμα!!! Και μιλάμε για παιδιά και εφήβους ε; Πού το πας αυτό!!!
Έχασες, ναι!

Αν όμως εννοούσες τη δική μας συναυλία της ΚΟΑ, καλύτερα μια άλλη φορά να έρθεις...

logia είπε...

@Margo μου

έχω ακούσει μεγάλες και μικρές ορχήστρες που άγγιξαν την ψυχή μου αλλά και μεγάλες ορχήστρες, που με μάγεψαν με την τεχνική τους αρτιότητα, αλλά μόνον αυτό.

Η δική μας ορχήστρα δεν έχει μάθει ακόμη να έχει ένα standart...
Έχει καταπληκτικούς μουσικούς στους κόλπους της, όμως για να παίξουμε καλά, χρειαζόμαστε μαέστρο που να μας εμπνέει, να μας ξεσηκώνει, να μας διαφεντεύει, να ηγείται σαν άρχοντας και να ακολουθούμε, με την καλή σημασία της λέξης, σαν άξιος ηγέτης!
Τέτοιοι ήταν Ο Καχίτζε, Ο Κομισιόνα, Ο Πλασσόν, Ο Κάσπτσικ, Ο Ρεντσέτι, ο Αλεμάντι, Ο Αρνέλ, ο Ροστροπόβιτς, Ο Σοστακόβιτς, Οι δικοί μας Καρύδης, Παρίδης, Χωραφάς, ο Τρικολίδης όταν κάνει έργο που αγαπάει και αρκετοί ακόμη που μπορεί να μου διαφεύγουν, αλλά με σημάδεψαν με την παρουσία τους!
Με την ιδιοσυγκρασία του Έλληνα,δεν μπορούμε απλά να διεκπεραιώνουμε, θέλουμε φλόγα κι αυτή προκύπτει όταν ο μαέστρος καταφέρνει να μας πάρει και να μας ταξιδέψει...
Είναι αυτό το στοιχείο, για το οποίο νιώθω τυχερή στη δουλειά μου και ευγνώμων, είναι αυτό το στοιχείο που ακόμη και σήμερα μετά από 25 χρόνια στην ορχήστρα με κάνει να δακρύζω στη σκηνή. Δάκρύζω και ανατριχιάζω, όπως τότε που πρωτοέπαιξα και ήμουν παιδούλα...
Και αυτό το στοιχείο για μένα είναι αδιαπραγμάτευτο!!!
Γιαυτό οργίζομαι όταν στο πόντιουμ ανεβαίνουν αδιάφοροι μαέστροι, μαέστροι που έρχονται να κάνουν μια αρπαχτή στη μπανανία μας...

logia είπε...

@Margo

το El Sistema θα μπορούσε θεωρητικά οπουδήποτε να συμβεί αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας σε υποβαθμισμένες περιοχές ή χώρες, άρα και στην Ελλάδα μας
θέλει όμως έναν φωτισμένο ηγέτη,
εναν άνθρωπο με ιδανικά και όνειρα ανιδιοτελή να ηγηθεί...

logia είπε...

@Ευρύνοος

τα κόλπα αυτά είναι παντού τα ίδια!!!
Γιατί θα έπρεπε να εξαιρείται η μουσική;

Όσο για την καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων που έφτασε στους 11 μήνες πια συμβαίνει στο ΩΔΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ και όχι στην ΚΟΑ.

Και έτσι για την ιστορία, η ΚΟΑ προήρθε από την μαθητική Ορχήστρα του Ωδείου Αθηνών, όταν αυτή έγινε επαγγελματική και κρατική με νόμο, που ψηφίστηκε μέσα στην κατοχή και από επιμονή και φροντίδα των κατακτητών!!!

Η πρώτη της συναυλία σαν ΚΟΑ έγινε στις 28 Φεβρουαρίου του 1942, ανήμερα της κηδείας του Παλαμά με έργα Ελλήνων συνθετών!!!

Η ΚΟΑ είχε πάντα ιδιαίτερα στενή σχέση με το Ωδείο Αθηνών αφού από αυτό προήρθε, σχέση που όμως έχει διαταραχθεί τα τελευταία χρόνια και μάντεψε γιατί...και δεν φταίει η ορχήστρα γιαυτό...

Ένα άλλο ιστορικό στοιχείο, που όμως έχει να κάνει με το Ωδείο Αθηνών περισσότερο, είναι οτι ο Σύλλογος Διδακτικού Προσωπικού του Ωδείου Αθηνών, το οποίο σημειωτέον λειτουργεί από το 1871, εξελίχθηκε στον ΠΜΣ (Πανελλήνιο Μουσικό Σύλλογο)

logia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
logia είπε...

@VAD

σόρυ, αλλού πήγαινε το μήνυμα...

σε όλους τους χώρους συμβαίνουν τα ίδια, δυστυχώς...

Καλή βδομάδα και σε σένα!!!

Γυρίσατε Πατρίδα;

Τι νέα από Θεσσαλία;

logia είπε...

@Κώστας Βλούτης

ανταποδίδω!!!!

ευχαριστώ

logia είπε...

@Βάσσια

και δεν είσαι και μουσικός και θυμώνεις

σκέψου να ήσουν και κεί...

δεν είμαι υπερβολική καθόλου...

logia είπε...

@Kiki μου
εσύ που είσαι και μουσικός με καταλαβαίνεις ακόμη καλύτερα
γιατί θυμώνω... γιατί θέλουν να μας κάνουν κάτι που δεν είμαστε...
θέλουν να μας μετατρέψουν σε απλά διεκπεραιωτικά όργανα και δεν μας αξίζει...

φιλιά

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Νέλλυ,
Και τη συναυλία (Simon Bolivar) έχασα και την "παράσταση" του "κυρίου".
Σ' αυτόν (και το κοινό) απευθυνόταν η ειρωνεία των εισαγωγικών!!
Για την πρώτη είχα σκάσει προκαταβολικά και με παρηγόρησε η ανάρτηση του ξωτικού.
Για τα δικά σας, μόνο θυμό για τους "αρμοδίους" και κατανόηση για σας!!

Stratos είπε...

Παρε δυναμη απο τις υπεροχες φωτογραφιες σου κι συνεχισε...

Καλα να περνας! :)

nimertis είπε...

σε διάβασα με αυξανόμενη ένταση και ενδιαφέρον... και εξαιρετικές και οι φωτο... την καλησπέρα μου φίλη Νέλλυ... μαθαίνω πολλά στον όμορφο χώρο σου...

dodo είπε...

"Πού πας βρε με το χέρι στην τσέπη να διευθύνεις Μπραμς;": Καταπληκτική ατάκα αγανάκτησης, κάθε φορά που θα ακούω κάτι γιά τον σελέμπριτυ μαέστρο, θα την σκέπτομαι!

a-kentavrou είπε...

Καλημέρα
Ηρθα στο συναυλιακό σου χώρο να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη σου.
Ηταν τόσα τα ερεθίσματα που μου έδωσες διαβάζοντας σε,θα μείνω στο ότι όλα είναι θέμα παιδείας.
Δεν ξέρω τι μουσικός είσαι ,είσαι ένα βιολί όμως έχεις την αίσθηση ότι είσαι κάτι και μου μεταδίδεις και μένα την αίσθηση αυτού του κάτι.
Ξέρεις κάπου χάθηκα στο μπλοκόκοσμο και είχα καιρό να περάσω από σένα διάβασα μερικές αναρτήσεις σου μου μεινε αυτό που με καλύπτει.

"Ώστε προσήκει τούτους ευδαιμονεστάτους ηγείσθαι,
οίτινες υπέρ μεγίστων και καλλίστων κινδυνεύσαντες
ούτω τον βίον ετελεύτησαν,
ουκ επιτρέψαντες περί αυτών τη τύχη
ούδ' αναμείναντες τον αυτόματον θάνατον,
αλλ' εκλεξάμενοι τον κάλλιστον"

VAD είπε...

Βεβαίως και επανεκάμψαμεν,από εικοσαημέρου,θεσσαλική αναρτηση αργ'οτερα,τώρα απολαμβάνουμε θάλασσα...

logia είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή

σε ευχαριστώ για την απάντηση

ξέρεις γι' αυτό το περί αρμοδίων,

μερικές φορές πιστεύω, οτι αυτοί οι αρμόδιοι, επειδή δε ξέρουν πώς να μας διαχειριστούν, προσπαθούν να μας αφαιρέσουν την ιδιότητα μας, τη διαφορετικότητά μας και να μας μετατρέψουν σε απρόσωπους υπαλλήλους...
Και πρόσεξε, δεν έχω κάτι εναντίων των άλλων υπαλλήλων, απλά εμείς έχουμε την τύχη - και είπα είμαστε ευγνώμονες γι'αυτό - να ζούμε μέσα στη μουσική και να δημιουργούμε!!!!
Αλλά μάλλον ενοχλεί αυτό...

logia είπε...

@Stratos

σε ευχαριστώ!!!

καλά να περνάς και συ!!

logia είπε...

@nimertis

σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

χθες προσπαθούσα να σου κάνω επίσκεψη στο άλλο μπλογκ αλλά δεν με άφηνε να μπω...

αλλά λέω να περάσω σήμερα ξανά...

καλημέρα σου!

logia είπε...

@Dodo

είναι σαν το

"που πας ξυπόλητος στ' αγκάθια"

καλημέρα σου

logia είπε...

@a-kendavrou

ευχαριστώ για την επίσκεψη,
ευχαριστώ πολύ για το λόγο σου και τη σκέψη σου!

να περνάς
να σε κερνάμε καφεδάκι...

οι καλύτερες σκέψεις αναπτύσσονται πάνω από μερικά φλυτζάνια καφέ και από γεμάτα τασάκια (δεν καπνίζω πια, αλλά δεν πειράζει)

καλή σου ημέρα!

50fm είπε...

Κορίτσι μου γλυκό και ευαίσθητο πόσο με άγγιξε η εξομολόγησή σου!
Απλά σε αγκαλιάζω και σου δίνω ένα φιλί.
Προχώρα...
Καλημέρα!

logia είπε...

@VAD

και μεις θα ανηφορίσουμε κάποια στιγμή...
και ακόμη δεν έκανα εκείνη την ανάρτηση από τη Μεσοχώρα...
με πρόλαβαν τα γεγονότα βλέπεις...
κάντε βουτιές και για μααααας!!!!

meril είπε...

"θέλουμε φλόγα κι αυτή προκύπτει όταν ο μαέστρος καταφέρνει να μας πάρει και να μας ταξιδέψει..."

Τι ανάρτηση καρδιάς Νέλλυ μου.....
Ωστόσο έγώ στάθηκα σ' αυτά σου τα λογάκια
σ' αυτή τη φλόγα που πρέπει να υπάρχει παντού αν θέλουμε να υπάρξει έργο παντού
γι' αυτό χρειάζονται μαέστροι που να "συνεπάρουν" να "ταξιδέψουν" την "ορχήστρα" τους
Αχ, βρε Νέλλυ πληγή άνοιξες.....

Fegia είπε...

Καλημέρα Logia μου!
Η έπαρση και η αλαζονεία είναι χαρακτηριστικό των μετρίων (αν όχι των ανεπαρκών). Κανείς μεγάλος, ολοκληρωμένος καλλιτέχνης δεν συμπεριφέρεται με τον τρόπο που περιγράφεις και που δείχνει - αν μη τι άλλο - έλλειψη σεβασμού και αγάπης για τη δουλειά του (πόσο μάλλον όταν πρόκειται περί Τέχνης) ...
Όταν όμως αυτή η έπαρση συνδυάζεται και με θράσος τότε το μείγμα αποβαίνει εκρηκτικό. Τέτοιο, που να δικαιολογεί ένα μεγαλοπρεπές φτύσιμο, ώστε να αποφευχθεί μια ενδεχόμενη ανάφλεξη ...

Talisker είπε...

Πω πω

η πληρης απομυθοποιηση ε??
Ποσο σε καταλαβαινω..
το ζω κι εγω στα δικα μου εδω αλλα δεν τολμω να μιλησω


δε ξερω γιατι δεν το κανω ..


καταλαβαινω ομως ακριβως τι θες να πεις

τι ειναι αυτο που περιμενεις απο καποιον με ονομο και την προσβολη που νιωθεις οταν αυτος σε αντιμετωπιζει σαν ξεπετα του επαγγελματος...

για ενα χαρτζηλικακι παραπανω

αστα...

Το μονο που σε σωζει Νελλη μου
και σενα και μενα (σε σχεση με τη ζωγαφικη) και κατι τυπους σαν και μας
ειδικα σαν και εσας μαλλον, γιατι εσεις ειστε και μεσα στο επαγγελμα και δεν το εχετε μονο για χομπυ,

ειναι η αγαπη και το μερακι για τη μουσικη..

απο κει και περα ..το χαος ..!!!

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Κοριτσι με τσακισες να ξέρεις
Θα το ανεβάσω στο FB να το δουν κι αλλοι
οχι δεν ειναι ολοι δημοσιοι υπάλληλοι
ποτε μου δε θα το δεχτώ
κι εσυ εισαι η μεγαλύτερη απόδειξη
ζεις
μεσα στη μουσικη
εχεις αναγκη την αισθητική
γι αυτο και αδυνατεις τους..."βαρβαρους" να συγχρωτισθείς.


κρατησου γερα ε?

logia είπε...

@50fm

σε ευχαριστώ φίλη μου

είμαι μάλλον σε κείνη τη φάση της ζωής μου, που δεν μπορώ πια να συγχωρώ αυτά τα πράγματα....

logia είπε...

@meril

αυτή η φλόγα μας κρατά και τώρα που τα εργασιακά πάνε κατά διαόλου και επιστρέφουμε στον Μεσαίωνα, από αυτή τη φλόγα να πιαστούμε λέω...
σε όλους τους τομείς!

logia είπε...

@Fegia μου
χαιρομαι πολύ που πέρασες από δω!!!!
Νομίζω η τακτική σου είναι η πιο ενδεδειγμένη!!!
Να περνάς καλά εκεί που είσαι!

logia είπε...

@Talisker

σε διαβάζω και βλέπω και τη δική σου οργή
τέτοια φαινόμενα σε όλους τους χώρους

άντε κάνε δύναμη και βάλε και σύ τη φλόγα σου να κρατηθούμε

logia είπε...

@Talisker

σε διαβάζω και βλέπω και τη δική σου οργή
τέτοια φαινόμενα σε όλους τους χώρους

άντε κάνε δύναμη και βάλε και σύ τη φλόγα σου να κρατηθούμε

logia είπε...

@Αισθηματική Ηλικία

σε ευχαριστώ!
χαθήκαμε λιγάκι και με ευχαριστεί ιδιαίτερα το πέρασμά σου και το σχόλιό σου αλλά και οι ενέργειές σου!
καλό ξημέρωμα

spiretos72 είπε...

Δεν ξέρω τι να πω. Ούτε ξέρω ποιος θα ήταν ο πιο κατάλληλος τρόπος αντιμετώπισης. Πάντως το ότι είχατε προβλήματα (to say the least) φάνηκε

mahler76 είπε...

κρίμα γιατί έτσι απαξιώνονται οι ορχήστρες μας. κρίμα.

Epicuros είπε...

Αν είσαι απλώς "κοινό" που αγαπά τη μουσική, αλλά δεν έχει τη γνώση και την εμπειρία να διακρίνει την καλή από την κακή εκτέλεση, τον καλό από τον κακό μαέστρο, δεν μπορείς να εκτιμήσεις τα ελαττώματα μιας εκτέλεσης. Δεν είναι θέμα παιδείας, αλλά ειδικών γνώσεων που το κοινό, όσο κι αν του αρέσει η μουσική, δεν διαθέτει!